Toon posts:

Muis afstand Photoshop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeiemorgen allemaal.......

Ik heb in photoshop heb ik de grid aangezet.
Als ik nu bijvoorbeeld een vierkantje maak dan kan ik dat alleen zo groot maken als
1,2 of meerdere (grid)vierkantjes.
Nu weet ik dat er een optie bestaat om een "eigen" afstand te doen... dus bijvoorbeeld ipv
1 - 1,25 of 1,50 alleen weet ik niet meer waar die optie zit.

Kheb gekeken hier op GoT en op Google maar vindt niks of zoek op de verkeerde zoekopdracht.

Wie weet waar ik het kan vinden onder welke naam of wie weet hoe ik dit aan /uit kan zetten in
Photoshop CS2.

Dankje wel

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

View > Snap to > Grid (kun je uitzetten)
En bij de preferences kun je onder Guides, Grid & Slices de afstand veranderen.

Ik weet niet hoe je hebt gezocht, maar volgende keer zou ik beginnen in de help van Photoshop.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je hebt Snap to Grid waarschijnlijk aanstaan. Mocht je dat wel handig vinden dan kan je een vierkant ook tekenen met de ALT of SHIFT of CTRL toets ingedrukt (weet ff niet welke :P)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 09:34:
Je hebt Snap to Grid waarschijnlijk aanstaan. Mocht je dat wel handig vinden dan kan je een vierkant ook tekenen met de ALT of SHIFT of CTRL toets ingedrukt (weet ff niet welke :P)
Ik zie dat ik het inderdaad voor mekaar krijg als ik de Control toets ingedrukt hou.
Alleen weet ik dat je dit ook standaard kan laten doen....

Verwijderd

Topicstarter
Kheb het Stom van me tis natuurlijk ff snap aan of uit zetten....

Dank jullie wel!!!!!!

View => Snap

kan gesloten worden