tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Grote kans dat het gewoon toeval is. Als je nog ergens een 386 heb staan die kapot kan zet daar die CD-ROM dan is in. Dan weet je zeker dat je de schade kan verhalen op je leverancier.
Grote kans dat het meeste spul wel kapot is, helaas.
[LIVE VERSLAG]
Hij BOOT ondertussen gewoon.
BIOS OK
CPU OK
RAM OK
HD OK
nieuwe Cd-rom OK
CD brander OK
Booting ...
SCANDISK!
Booting win98!
...
Win98 login complete!
Alles ziet er OK uit.
----------------------
Rebooting... OK!
----------------------
[/LIVE VERSLAG]
NOW PRAY!
I'll keep you informed!
MAAR de vraag BLIJFT: Hoe is het in GODSNAAM mogelijk dat een VOEDING ZICHZELF opblaast¿
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Hoe oud is die voeding..?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
of misschien is er kortsluiting onstaan in je voeding.. kan ook komen door veel stof.. want dat wordt statisch.. en er kunnen nog best wel eens vonken afslaan !! heb het meegemaakt !!
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.
Verwijderd
hier heb ik ook redelijk veel stof in mijn voeding en op de fan van mijn voeding....maar ik weet niet hoe ik dat schoon moet krijgen. Heb al met een stofzuiger geprobeert
Gekocht op 18-03-00 niet zo oud dus..
\o/
dus wil je even laten weten wat norrod er aan doet? thanx alvast
ik had een hardeschijf, die kapot was (die tikte constant keihard), die had ik er niet inzitten, toen zij ik tegen tom, hej tom, ik heb een kewel hd, moet je 's horen, ik sluit hem aan, en * K A B O O M *, voeding ontploft!!!, nieuwe voeding erin gezet, en m'n servertje werkte (gelukkig) nog
Stofzuigen helpt niks.
Ze doen daar NOOIT moeilijk
QuarK »
DOE DIT ALLEEN ALS JE GEEN GARANTIE MEER HEBT!Als je het schoon wilt maken moet je gewoon de hele teringzooi openschroeven en met een nat doekje de fan schoonmaken.
Stofzuigen helpt niks.
Aan het stickertje op de hoek/zijkant kunnen ze zien dattie al open is geweest en ben je je garantie kwijt!
\o/
Stof is funest voor een voeding, het wordt statisch en belemmerd de luchtdoorstroming.
Dus ook de algemene airflow van je ge-OCe systeempje.
Als je de ventilator wil schoon wilt hebben, haal hem er uit, en blaas hem schoon met een compressor, hoe de fan wel beet, anders mol je de koolstofborsteltjes.
Om de rest van de voeding schoon te maken, kun je op de zelfde manier doen, maar kijk wel uit.
Met lcuhtdruk blaas je dus de stof overal onder en tussen.
Stel hem dus zo af, dat er net genoeg druk uitkomt.
En een stofzuiger helpt voor geen mik.
En wat NoRRod betreft, tis ook mijn PC-Boer, en ik haal altijd al mijn onderdelen daar weg, ook voor anderen. Voor de kleine dingen ga ik naar de Plaatselijke PC-Boer, en dan nog heel soms.
Met de garantie zit het zupper snor, en hebben bijna altijd alles op voorraad.
En daarbij komt ook dat ze zo'n beetje met alles goedkoper zijn dan de concurenten.
Ps, wanneer ik windows opstart eb sosm ook bij aflsuiten/herbooten, dan lijkt het wel of mijn HD overslaat, is dit een teken dat hij het gaat begeven, ben zelf bang van wel. Tis een Maxtor 10.3 Gig@7200 RPM
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm wat heb ik dit gemist de afgelopen paar dagen.
Mzzl Diamon
Ps, daarom zitten er zekeringen in voedings, had die er niet ingezeten, dan had je ook gedag kunnen zeggen tegen de rest.
And The Only One
Niemand ????????????
Mzzl Diamon
And The Only One
Verwijderd