[Afwashandeling vertalen naar UML Voor me Propedeuse]

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

• AlexDT
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-09-2025
Goedenacht :Z
Ik ben Alex Dias Teixeira ... Grafimedia Student ... (tja tot in ieder geval 31 augustus), moet namelijk mijn Propedeuse nog halen. In de vakantie is het een en ander mis gelopen waardoor ik er nu pas achter kom dat ik die opdracht nog kan inleveren :S

Ik ben dus met die opdracht bezig alleen vertrouw ik mijn kennis die ik ervan heb niet helemaal. Ik heb die opdracht al eens ingeleverd terwijl ik dacht het goed gemaakt te hebben wat dus niet zo bleek te zijn.

Het gaat dus "zoals de titel al beschrijft" over een UML opdracht. De handelingen van het afwassen wil ik vertalen naar UML. Ben daar de hele avond al mee bezig en denk/hoop dat het nu ongeveer wel goed zit. Maar dit weet ik niet zeker, daarom vraag ik jullie of jullie mij een beetje zouden kunnen helpen. Ik heb meerdere topics over UML gevonden maar het ging tot mijn verbazing nergens over afwassen :P . Daarom deze nieuwe topic.

Hier is mijn Klassediagram :|
Afbeeldingslocatie: http://img266.imageshack.us/img266/3751/afwassenklassediagram4wb.jpg
Zouden jullie dit voor me willen bekijken of het wel klopt en dat ik geen onzin heb zitten maken.
Verder heb ik nog een vraag over die Associaties, zoals [gaatIn:Wasbak] die bij de Operaties staat... is dit iets van UML 2.0 ?
Want in mijn boek Die nog van UML1.4 is staat daar niks over.??

Verder heb ik nog mijn twijfels of mijn sequence diagram ook verkeerd is (De leraar heeft me geen clue gegeven van wat ik fout doe :( ).

Graag zou ik jullie mening hier over ook willen horen.
Afbeeldingslocatie: http://img266.imageshack.us/img266/8717/adtmodl04sequence4ci.jpg

Als ik onduidelijk ben geweest of dingen vergeten uit te leggen of wat dan ook laat het me maar weten.
Want ik kan jullie hulp nu meer dan ooit gebruiken (nog bedankt voor helpin fix my computer _/-\o_ in het verleden ).

Hoop dat jullie UMLende Nightcrawlers er nog zijn ...

Alllllllvast bedankt mensen... :'(

Alex Dias Teixeira

312

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wij zijn er niet om je huiswerk voor je te maken of checken. Als er specifieke dingen zijn die niet werken kan je die natuurlijk altijd posten, maar geef dan ook even aan wat je zelf al hebt geprobeerd om het op te lossen.

Groeten onder je posts is niet nodig, wij tweakers doen elkaar permanent de groeten :) Eventueel kan je wat in je signature gooien. De tags zijn niet echt nodig in je titel, en ook resizen we hier op GoT altijd even de pics voordat we ze hier posten :) Lees de Algemene gedragsregels (Netiquette) en Windows Operating Systems - Policy nog eens goed door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.