[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
op sommige foto's is een enorme hoeveelheid vignettering (taal en schrijffouten voorbehouden) oid te zien. misschien een te krappe zonnekap gebruikt of een écht brakke lens?
fototechnisch zijn de foto's wel okee, er valt op alle foto's iets te zien alhoewel de onderwerpen mij niet zozeer aanspreken, maar dat ligt aan mij. helderheid en contrast hoeft natuurlijk niets over gezegt te worden.
al met al aardige foto's die jammer genoeg door het scannen nét niet eruit halen wat er inzit.
fototechnisch zijn de foto's wel okee, er valt op alle foto's iets te zien alhoewel de onderwerpen mij niet zozeer aanspreken, maar dat ligt aan mij. helderheid en contrast hoeft natuurlijk niets over gezegt te worden.
al met al aardige foto's die jammer genoeg door het scannen nét niet eruit halen wat er inzit.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Het is gewoon het straatbeeld van Antwerpen.
Ik denk dat de meeste Antwerpenaren hun stad goed erin herkennen.
Ik vind het geslaagd als dat ook de bedoeling van je fotoshoot is.
1: zijkant naast de sporen
2: metrostation diamant?
3: groenplaats?
4: tramhalte melkmarkt, waar die tram omkeerd en aan de linkerkant van de foto is er een platenzaak met gsm repair dienst
5: stadsbibliotheek (voor geschiedkundige opzoekingen)?
6: ?
7: zeldzame ouwe tram met een jaren 60-70 interieur
8: tram rijdt richting z'n terminus in de buurt van het water
9: ?
enzovoort
Ik vind het geslaagd als dat ook de bedoeling van je fotoshoot is.
1: zijkant naast de sporen
2: metrostation diamant?
3: groenplaats?
4: tramhalte melkmarkt, waar die tram omkeerd en aan de linkerkant van de foto is er een platenzaak met gsm repair dienst
5: stadsbibliotheek (voor geschiedkundige opzoekingen)?
6: ?
7: zeldzame ouwe tram met een jaren 60-70 interieur
8: tram rijdt richting z'n terminus in de buurt van het water
9: ?
enzovoort
[ Voor 16% gewijzigd door rapture op 29-08-2005 22:18 ]
Leuk, ben er onlangs voor het eerst geweest en herken Antwerpen direct
(niet aan alle pics though)
Wat ik altijd een beetje jammer vind zijn de uitgebeten hemels, zoals bij #1. Kun je uit het origineel niks meer terughalen of is het compleet overbelicht?
Wat ik altijd een beetje jammer vind zijn de uitgebeten hemels, zoals bij #1. Kun je uit het origineel niks meer terughalen of is het compleet overbelicht?
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
"Leuk", maar veel meer ook niet (Maar goed, je gaat ook niet naar een fotovakschool om er vervolgens niks te kunnen leren
). Jammer dat de foto's allemaal zo onscherp zijn, maar goed daar kan je verder ook niet veel aan doen. En Idd jammer dat de hemels echt allemaal stuk voor stuk overbelicht zijn.
9 vind ik goed gelukt (mooie kleuren en gezichtsuitdrukking
, al is het qua compositie wellicht niet helemaal ideaal + net iets te druk), en vooral 2 (vignettering werkt wellicht nog wel mee, al is het iets te sterk). 12 had ook nog wat kunnen worden (maar dat is het net niet, wellicht licht het aan het standbeeld rechtsboven??)
Verder zeggen de foto's mij niet al te veel...
Wat voor camera heb je gebruikt?
9 vind ik goed gelukt (mooie kleuren en gezichtsuitdrukking
Verder zeggen de foto's mij niet al te veel...
Wat voor camera heb je gebruikt?
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58