Video spiegelen

Pagina: 1
Acties:

• ProCal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08-2023
Ik heb beeld van een VHS-band opgenomen op m'n pc, het probleem is echter dat het beeld gespiegeld is. (Op de videoband al, dit is dus niet een probleem met codecs oid.)

De gespiegelde video is een AVI-file. Als hij goed gespiegeld is, wil ik 'm daarna op DVD branden.

Iemand enig idee wat voor programma ik kan gebruiken om het beeld permanent te spiegelen ?

• flapstaart
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-02 23:17
volgens mij moet dat zonder veel moeite te doen zijn met Virtual Dub. Ik ben nu even op het werk, anders had ik nog even gekeken hoe het precies moet.

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
virtualdub heeft hier volgens mij filters voor

nét te laat

[ Voor 23% gewijzigd door Magic op 29-08-2005 21:34 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• ProCal
flapstaart schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 21:33:
volgens mij moet dat zonder veel moeite te doen zijn met Virtual Dub. Ik ben nu even op het werk, anders had ik nog even gekeken hoe het precies moet.
Dank voor je reactie. Ik had met de search wel al zoiets gevonden ja, met Virtual Dub. Ik dacht echter dat dit alleen gold als je bijvoorbeeld een DivX had die gespiegeld was door verrotte codecs ofzo. Ik zal het eens gaan downloaden.

• ProCal
ProCal schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 21:34:
[...]

Dank voor je reactie. Ik had met de search wel al zoiets gevonden ja, met Virtual Dub. Ik dacht echter dat dit alleen gold als je bijvoorbeeld een DivX had die gespiegeld was door verrotte codecs ofzo. Ik zal het eens gaan downloaden.
Dit is precies wat ik zocht. Dank aan beiden voor de snelle reactie!

- AVI openen in VirtualDub
- Video > Filters (of CTRL+F)
- Add
- Flip Horizontally
- OK
- Nog een keer OK
- Klaar :)

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-02 22:18
en dan nog file>save as om hem weer te encoderen

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:03

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Mits je op zowel audio als video Direct stream copy selecteerd, anders moet je codecs gaan selecteren en instellen.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Pagina: 1