Ik heb hier een laptop van een vriendin die wat onderhoud nodig had. Verse WIndows en wat software erop en dat beestje was weer als nieuw. Ik heb er gisteren uren dvd mee gekekenen heb er nog minstens een uurtje mee zitten surfen. Dit om maar even aan te tonen dat het ding in Windows gewoon naar behoren werkt.
Vandaag wilde ik even een Ghost backupje trekken van de c: partitie - je weet maar nooit: vrouwen en computers...
Maar dat lukte me dus niet. Mijn bootable cd start netjes Ghost op, ik start de bewerking en na een willekeurige tijd (pakweg binnen 30 seconden tot 5 minuten) schakelt de laptop zich gewoon uit. Ik kan blijven proberen tot ik een ons weeg, de laptop weigert lang genoeg aan te staan om de backup af te maken. Voor de slimmerikken onder ons: natuurlijk hangt de laptop op de netspanning. Vanzodra ik weer naar Windows boot blijft het systeem probleemloos urenlang werken.
Laptop:
Hewlett Packard Pavilion ze4455EA
Ik begrijp er werkelijk niets van. Iemand die dit herkend en mogelijk een oplossing weet?
Vandaag wilde ik even een Ghost backupje trekken van de c: partitie - je weet maar nooit: vrouwen en computers...
Laptop:
Hewlett Packard Pavilion ze4455EA
Ik begrijp er werkelijk niets van. Iemand die dit herkend en mogelijk een oplossing weet?
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops... On my desk I have a workstation.