[Mouseman Optical] Werkt alleen na muisklik

Pagina: 1
Acties:

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-02 22:39

SA007

Moderator Tweaking
Topicstarter
Ik heb al jaren een zeer fijne Logitech Cordless Mouseman Optical, (nog voor de tijd dat ze begonnen met de MXxxx nummers en het was een van de eerdere draadloos optische muizen.

Alleen nu heb ik sinds een week ofzo dat hij er soms opeens mee uitscheid, lampje blijft gewoon knipperen alsof hij wacht op beweging, maar als ik 'm beweeg doet ie niks totdat ik de muisknop indruk.

Nu doet ie dit ook soms als de batterijen bijna leeg zijn, maar na 2x er nieuwe ingedaan te hebben blijft het 'probleem'.

Enigste mod die ik er aan gedaan heb is een jaar geleden ofzo de rode led vervangen door een blauwe.

Spanning van de 2 1.2Volt 1800Mah Nimh oplaadbare duracell batterijen samen is 2.6 volt (gewoon helemaal vol dus).

Heeft het altijd heel goed gedaan met oplaadbare batterijen, eerst Nicad, en daarna nimh, hij laad wel niet zelf op maar dat boeit niet.

Weet iemand wat het kan zijn...?

• SA007

SA007

Moderator Tweaking
Topicstarter
[kick]

Niemand :(

Het word langzaam erger... is nu mijn trouwe draadloze muis aan het afsterven?
Spanning is nu btw nog met dezelfde batterijen 2.58V, dus nauwelijs gezakt...

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Ik heb gisteren mijn Logitech Cordless Mouseman Wheel (niet optisch) moeten vervangen omdat hij er ook volledig mee stopte. Hij was al wel eens eerder tijdelijk uitgevallen, maar nu wilde hij niets meer. Nieuwe batterijen en hard resetten werkte niet meer.

Dat laatste kun je eventueel nog wel proberen: haal de batterijen ruim een half uur uit de muis en stop ze dan terug. Druk dan 20 seconden op de connect button van de receiver, daarna nog een keer kort en dan kort op de connect button van de muis zelf.

• SA007

SA007

Moderator Tweaking
Topicstarter
@Stamgastje _o_ bedankt _o_

Hij doet het weer!

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
astu :)