Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een leuke iPAQ rx 3715 gekocht in Amerika (met shipping enzo, ruim 50 euri goedkoper dan hier in NL)

maar nu zit er dus een onderstaande Adapter bij, is er een verloopstuk te koop om dit naar een nederlands stopcontact te krijgen? en waar dan, ik weet namelijk zo niet precies welk land het adapter eigenlijk is, ik geloof Amerikaans (niet engels, das met 3 pluggen (toch?))

Afbeeldingslocatie: http://img5.picsplace.to/img5/2/thumbs/adapter.jpg

bvd

• flapstaart
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:41
Het is inderdaad een amerikaanse/canadese plug wat wel een probleem is. De adapter is namelijk gemaakt op 110 volt in plaats van onze 230 volt. Je zou dus een transformator moeten kopen om 230 om te zetten naar 110. Ze zijn wel te krijgen bij de betere electronicaboeren maar ik weet niet tegen welke prijs.

-edit-
bij http://www.omvormer.net/ kun je vanaf 21 euro inclusief verzendkosten krijgen wat je nodig hebt :D
-/edit-

[ Voor 18% gewijzigd door flapstaart op 29-08-2005 20:44 ]

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
flapstaart schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 20:33:
-edit-
bij http://www.omvormer.net/ kun je vanaf 21 euro inclusief verzendkosten krijgen wat je nodig hebt :D
-/edit-
maar dan heb je de ipaq wel 29 euro goedkoper én je krijgt er een gratis flesje BRITE & CLEAN bij :X

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-11 22:08

MF

Take a Seat

Magic schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 21:43:
[...]

maar dan heb je de ipaq wel 29 euro goedkoper én je krijgt er een gratis flesje BRITE & CLEAN bij :X
Al zeg je eigenlijk niets ben ik het toch helemaal met je eens...

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Leuk, maar zo kunnen we dus niet lezen wat er op de adapter staat. Staat er heel duidelijk dat het alleen geschikt is voor 100/110V of bijv. iets van 110-230V?

Als het het laatste is, kun je bij de electronicaboer voor 2 EUR een stekkertje kopen. Neem voor de zekerheid de adapter zelf mee en laat het door de elektroboer controleren als je het zelf niet vertrouwt.

Alors.

Verwijderd

Topicstarter
Er staat op:

Input: 100-240V ~ 400mA 50-60Hz
Output: 5V === 2000mA

ik geloof dat een verloop stekkertje moet volstaan, toch?

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:06
Dat gaat idnderdaad prima werken met een verloopstekker. :)

• flapstaart
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:41
Je m'excuse, ik was een beetje voorbarig met er vanuit gaan dat de adapter alleen op 110 zou werken.

Verwijderd

Topicstarter
hmm verloopstekkertje helaas nog niet gevonden, morgen maar eens naar de Plenty-Parts (bij Expert en computerwinkel hadden ze ze niet )

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 20:42
Als je toevallig in de buurt van een luchthaven woont kun je 't daar ook proberen. Grote hotels met veel zakenreizigers verkopen ze ook wel 's.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Pagina: 1