Tot mijn spijt ben ik er vandaag achter gekomen dat ik een microsoft visual c++ runtime library probleem heb. Ik heb al menig maal de zoek-optie gebruikt op het forum maar al de problemen met de bovenstaande error hebben een andere oorzaak bv: CS HL2 RTCW enzovoorts, ik heb het probleem met Fable The Lost Chapters
Wat ik wilde weten is of er niet een manier is om deze microsoft visual c++ runtime library uit te schakelen. Want ik maak uit de error uit dat de de applicatie de runtime heeft gevraagd het programma uit te schakelen. Als je de applicaties niet in contact laat komen met die runtime, zou het dan misschien werken? o_O
Ik heb geen idee wat microsoft visual precies is, dat is waarom ik het vraag
p.s. Kan het iets te maken hebben met dat mijn computer te zwak is?
p.s.2 Als iemand dit probleem gefixt heeft, kan hij of zij dan mischien de oplossing posten?
Alvast bedankt
Wat ik wilde weten is of er niet een manier is om deze microsoft visual c++ runtime library uit te schakelen. Want ik maak uit de error uit dat de de applicatie de runtime heeft gevraagd het programma uit te schakelen. Als je de applicaties niet in contact laat komen met die runtime, zou het dan misschien werken? o_O
Ik heb geen idee wat microsoft visual precies is, dat is waarom ik het vraag
p.s. Kan het iets te maken hebben met dat mijn computer te zwak is?
p.s.2 Als iemand dit probleem gefixt heeft, kan hij of zij dan mischien de oplossing posten?
Alvast bedankt