2 Simkaarten en 1 telefoon

Pagina: 1
Acties:
  • 6.274 views sinds 30-01-2008

• Bob Marley
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-12-2021
Even een vraagje dan..

Ik heb 2 simkaarten, 1 van T-mobile en 1 van Vodafone... Beide zijn Abonnementen.

Maar ik heb 1 telefoon.

Is er misschien, behalve een telefoon BIJ kopen, een ADVIES/TIP voor mij, hoe ik deze 2 simkaarten kan gebruiken zonder dat ik 1 inactief moet maken (door hem uit mijn telefoon te weghalen).

Want ik gebruik meeste mijn T-Mobile sim, maar daar heb ik maar 400 min op, die gaat HEEL SNEL op, dus die VODAFONE heeft 650 min. Maar probleem is, Iedereen die ik ken heeft me T-mobile telefoonnr. ...

Iemand idee voor mij

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:51

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

eerste hit op google op dual sim:
http://www.fonefunshop.co.uk/dualsim/dualsimcovers.htm

[ Voor 25% gewijzigd door SandaX op 29-08-2005 20:05 ]

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

D'r zijn 'dingetjes' (heb er niet echt een woord voor) waarmee je twee simkaarten tegelijk in een telefoon kunt doen. Vervolgens kun je bij 't aanzetten kiezen welke je wilt hebben.

Als je ze tegelijk wilt gebruiken is er maar een optie: tweede telefoon.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:16
Weet iemand of er ook Nederlandse winkels zijn die deze dual sim houders verkopen?

• SandaX
  • Laatst online: 22:51

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Google again -> tweakers ->
http://www.salesplaza.nl

mocht je het nog niet vinden -> gsm artikelen -> diversen

offtopic:
volgende x meer googlen dat wordt hier gewaardeerd :)

[ Voor 22% gewijzigd door SandaX op 29-08-2005 20:37 ]

• ralpje
  • Laatst online: 21:35

ralpje

Deugpopje

Als het je puur om het inkomende nummer gaat, dat nummer even door laten schakelen naar je andere nummer.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• Bob Marley
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-12-2021
@ SandaX :

ThnQ voor je hulp mang....
ralpje schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 20:37:
Als het je puur om het inkomende nummer gaat, dat nummer even door laten schakelen naar je andere nummer.
Jah dat kost dan minuten van me ene sim die ik heb doorgeschakeld toch? :?

• ralpje

ralpje

Deugpopje

Dat is inderdaad waar. Maar ik moet zeggen dat ik het zelf ook zo heb, en dat het niet opweegt tegen het gebruiksgemak.
Nu is het zo dat ik een privé telefoon en een zakelijke telefoon heb. De zakelijke telefoon heb ik altijd bij me, van de privé heb ik het nummer doorgeschakeld naar de zakelijke. Dat zijn minder doorschakelkosten dan ik in m'n bundel heb zitten, en uitbellen doe ik dus via de zakelijke telefoon (kost me niets). Als je twee privé-telefoons hebt, wordt het een ander verhaal natuurlijk.

Verwijderd

Er zijn verschillende oplossingen mogelijk. Langzaam begint het in Nederland ook bekender te worden, het zogenaamde dualsim gebruik. kijk eens op de site www.multi-mobile.nl. Dit is een nederlandse site waar een aantal oplossingen op een rijtje staan.

Ikzelf gebruik de softwarematige oplossing. Ik heb mijn mijn debitel en t-mobile sim gekopieerd naar een Multi Mobile simkaart. Dit werkt ideaal! Je kan van nummer switchen in nog geen 10 seconden. In ieder geval geen simkaartjes meer wisselen...

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:56
Ik heb net paar maand terug een dualsimhouder gekocht via inkoopacties.net, werkt goed, alleen kan je ze niet allebei gebruiken, 1 tegelijk wordt het dus. Grote kans dat op inkoopacties.net ze nog een keer verkocht gaan worden.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:04
Ik had eerst een dual SIM cover (van salesplaza) waarbij je tussen SIM kunt switchen door hem aan/uit te zetten. (relatief onhandig)

Heb nu een dual SIM houder die je softwarematig kunt switchen (van http://www.inkoopactie.net/ia/cfc47t3j ).

Let trouwens goed op of je telefoon wel 2 SIMs aan kan fysiek... Je zult wel zelf moeten switchen tussen de actieve SIM kaart.

• ralpje

ralpje

Deugpopje

Beetje grote kick, voor zo'n onderwerp. Daarnaast krijg ik, gezien je myreact, een beetje het idee dat je aan het spammen bent...

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:09
Oud topic. spokydoodoo, graag stoppen met het spammen voor die website.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.