Ik heb het volgend probleem.
Als ik me computer opstart dan krijg je dus het scherm van je bios enz enz.
normaal is dit beeld vullend, bij mij dus niet .
Bij mij is het klein , het word weergegeven in zeg maar de helft van mijn breedte monitor en de helft van de lengte.
Maar wel in het midde.
Ook als ik dus in me bios ga is het zo klein..
Daarbij komt dat als ik mijn monitor aanzet nadat ik de computer heb aangezet , dat mijn windows dan ook maar op 60hz draait ofz (aangezien ik dit niet zekerweet).
Ik kan de instellingen naar 60hz zetten en dan weer terug.
Je zou denk dat mijn IIyama van 6 jaar oud dan weer normaal 1024*768@85hz zou weergeven.
Dit is echter niet het geval.
Aangezien ik niks heb veranderd aan instellingen of wat dan ook vind ik het een beetje raar.
Ik dacht eerst dat het aan de videokaart lag (peak radeon 9600pro).Dit sluit ik uit aangezien het alleen in het post scherm is en met aquamark haal ik toch een nette voor deze kaart 25000 puntjes en 3dmark05 1755
Mischien toch iemand een idee , mijn oude IIyama monitor??
Als ik me computer opstart dan krijg je dus het scherm van je bios enz enz.
normaal is dit beeld vullend, bij mij dus niet .
Bij mij is het klein , het word weergegeven in zeg maar de helft van mijn breedte monitor en de helft van de lengte.
Maar wel in het midde.
Ook als ik dus in me bios ga is het zo klein..
Daarbij komt dat als ik mijn monitor aanzet nadat ik de computer heb aangezet , dat mijn windows dan ook maar op 60hz draait ofz (aangezien ik dit niet zekerweet).
Ik kan de instellingen naar 60hz zetten en dan weer terug.
Je zou denk dat mijn IIyama van 6 jaar oud dan weer normaal 1024*768@85hz zou weergeven.
Dit is echter niet het geval.
Aangezien ik niks heb veranderd aan instellingen of wat dan ook vind ik het een beetje raar.
Ik dacht eerst dat het aan de videokaart lag (peak radeon 9600pro).Dit sluit ik uit aangezien het alleen in het post scherm is en met aquamark haal ik toch een nette voor deze kaart 25000 puntjes en 3dmark05 1755
Mischien toch iemand een idee , mijn oude IIyama monitor??