Intel wireless 2200 B/G

Pagina: 1
Acties:

• plukke
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09-2025
Hoi,

Ik heb een centrino notebook en daarbij hoort ook de intel 2200 B/G PRO module voor het wireless deel. Nu zit ik echter met iets vreemds, op mijn kamer kon ik de afgelopen tijd gewoon draadloos internetten zonder gezeur. Sinds een paar dagen heb ik aan de ene kant van mijn kamer geen ontvangst en in de andere hoek heel zwak.

Ik heb toen de laatet drivers etc erbij gezocht maar het probleem blijft. Een andere centrino notebook heeft geen enkel probleem met het netwerk. Versleutelingen ed staan zoals ze altijd gestaan hebben (WPA)

Het probleem zit hem dus in het lokaliseren van het netwerk, ik lijk geen signaal meer te ontvangen in mijn kamer terwijl dat wel zo is......

Verwijderd

check ff of je antenne kabeltje nog fatsoenlijk vast zit...
zal wel onder een van de klepjes aan de onderkant zitten

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Mijn standaard reply bij dit soort dingen: download Netstumbler en kijk wat je signaal doet in je kamer e.d.
Ik ben benieuwd

Verder moet je jezelf even afvragen wat je aan je config veranderd hebt sinds je problemen hebt.

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• plukke
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09-2025
solved! had zwaar verouderde drivers zo blijkt. nieuwe waren wel geinstalled maar niet toegewezen.