Alhoewel niet alle foto's perfect zijn een prima testcase
#2 vind ik te rommelig, had wat rustiger mogen zijn in de lucht en op het strand, het spoor is mooi, maar ik had meer zo'n "dit loopt naar the middle of nowhere" gedaan. Dit zo je misschien ook nog een beetje kunnen nabewerken
#9 is iets te simpel, je had iets leuks kunnen doen met die kabouters, ze op een aparte locatie kunnen zetten. Nu zijn het gewoon maar ... kabouters.
De rest van de foto's vind ik echt goed gelukt, allemaal hebben ze iets interessants, iets wat je boeit en dat is exact wat een mooie compositie heeft. Iets wat je aandacht pakt en je doet denken. En dat zie ik in een hoop van je foto's terug. Ik denk dat nummer 3 mijn favoriet is, omdat ik de golfjes in het zand langzaam zie wegvagen in de duinen en daarna in de lucht.
Ik heb ook even op je site rond zitten neuzen en daar zitten ook nog prachtige plaatjes tussen die het plaatsen ook wel waard zijn. Als ik naar je leeftijd kijk (je bent pas 16 ?) dan denk ik dat je veel potentieel hebt om een goede fotograaf te worden. Blijf verrassend en creatief met je foto's en dan komt het allemaal goed. Keep up the good work
[
Voor 16% gewijzigd door
KaMiKaZe op 02-09-2005 01:55
]
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.