Ik heb deze keer de taak om voor de BBG van september het multimediasysteem samen te stellen. Voor een review door de 'experts' heb ik hier alvast de specificaties van het systeem:
Commentaar en kritiek is welkom, maar dan wel graag met eventuele suggesties om het te verbeteren, waarbij uiteraard het budget in de gaten moet worden gehouden.
Mods: als dit niet de goede methode is, dan hoor ik het graag. Ik ben een nieuwe BBG-er
![]() | ||||||
![]() | Product | Prijs | ![]() | |||
![]() | ||||||
![]() | Processor | ![]() | AMD Athlon 64 3000+ (S939, 1,8GHz, 512KB) | ![]() | € 111,- | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | Moederbord | ![]() | Asus A8N-SLI, nForce4 SLI (Sound, LAN, SATA II-RAID) | ![]() | € 117,- | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | Koeler | ![]() | Zalman CNPS7700-AlCu | ![]() | € 30,50 | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | Geheugen | ![]() | 2 x 512MB PC3200 DDR (Kingston) | ![]() | € 91,90 | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | Videokaart | ![]() | Sapphire Radeon X700 Pro 256MB DDR3 (PCI-e, DVI) | ![]() | € 128,- | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | TV-kaart | ![]() | Hauppauge WinTV PVR-500MCE | ![]() | € 112,95 | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | Geluidskaart | ![]() | Realtek ALC850 8-kanaals audio | ![]() | ![]() | |
![]() | ||||||
![]() | Netwerkcontroller | ![]() | nForce4-SLI LAN-controller | ![]() | ![]() | |
![]() | ||||||
![]() | Harde schijf | ![]() | Hitachi Deskstar 7K250, 250GB (7200rpm, SATA, 8MB) | ![]() | € 105,- | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | Optische drive | ![]() | NEC ND-3540 16x (Dual-layer) | ![]() | € 39,20 | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | Draagbare opslag | ![]() | Geheugenstick 256MB USB 2.0 | ![]() | € 17,85 | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | Behuizing | ![]() | Antec LifeStyle Sonata (ATX, 380W, Zwart) | ![]() | € 89,95 | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | Beeldscherm | ![]() | Acer AL1722hs (17", 8ms, D-sub/DVI-D) | ![]() | € 254,49 | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | Luidsprekers | ![]() | Creative Inspire T7900 (7.1) | ![]() | € 89,- | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | Toetsenbord en muis | ![]() | Logitech Cordless Internet Pro Desktop | ![]() | € 19,11 | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | ![]() | Totaalprijs bij opstellen BBG | ![]() | € 1.205,95 | ![]() | |
![]() |
Commentaar en kritiek is welkom, maar dan wel graag met eventuele suggesties om het te verbeteren, waarbij uiteraard het budget in de gaten moet worden gehouden.
Mods: als dit niet de goede methode is, dan hoor ik het graag. Ik ben een nieuwe BBG-er