Outlook Express opent geen PPS bestanden

Pagina: 1
Acties:

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:24
Ik heb hier Windows XP SP2 en Microsoft Powerpoint Viewer 2003. Als ik in Outlook Express een PPS bijlage wil openen lukt dit niet doordat PPS niet aan het juiste programma is gekoppeld.

Als ik de bijlage eerst in een map opsla, opent hij wel gewoon als ik er op dubbelklik. Na wat Google-werk kwam ik op de volgende website die mijn probleem exact beschrijft:

http://www.rdpslides.com/pptfaq/FAQ00657.htm

Ik ben eigenlijk op zoek naar een oplossing hiervoor ipv een work around.

• DaMoUsYs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 05:28
dit klopt de viewer moet je opstarten en dan naar het bestandje browsen

Check dit en help mee!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Is die workaround geen oplossing dan? Gewoon de viewer installeren en PPS er aan koppelen zal toch wel werken?

ARME AOW’er

• DaMoUsYs
  • Laatst online: 21-08 05:28
Dacht niet dat dat werkte
maar probeer het zou ik zeggen

Check dit en help mee!

• MrDirect
  • Laatst online: 00:15
Ik ken het probleem, heel raar. pps en ppt zijn gewoon gekoppeld aan Powerpoint Viewer, en toch opent ie hem niet vanuit Outlook Express. Alle andere extensies zijn geen probleem, mpg's, avi's, word excel noem het maar op, worden allemaal ge-opend met het juiste programma.

Ik heb de zoektocht opgegeven, Ik werk nu ook met de workaround zoals beschreven in je link, maar handig is het niet. (eerst saven en dan met de verkenner er naar toe)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Herinstalleer anders even OE/IE: rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\Inf\ie.inf

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1