geen gebruiker XP PRO SP2 en fouten IE en MSN

Pagina: 1
Acties:

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

keur0000

-------- N O N E --------

Topicstarter
Beste mede tweakers,

Zit met een raar probleem opgescheept, enige tijd geleden is IE vastgelopen om de een of andere vage reden. Hierdoor is mijn user profile beschadigd zodat IE (v6), hotmail en HTTPS verbindingen niet meer werken. Alle instellingen in IE al doorgelopen, incl. McAffee en firewall enz. enz.
Vreemde is nu als je gebruikers account opvraagt ik de melding krijg: Onjuist aantal argumenten of ongeldige toewijzingen 8)7, waardoor niet in de gebruikersgroep (administrator) kom , ben als enigste user op deze machine aanwezig met alle rechten...............
Mijn vermoeden is dat het hier dus mis gaat, en daar door de rest ook niet meer op de goede manier werkt.....................

iemand een helder idee??

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

• keur0000

keur0000

Topicstarter
bij inloggen via: https://****.nl/exchange/ krijg je dus het inlogscherm te zien dat gaat goed en daarna Outlook en "bezig met laden" ................

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

• pasta
  • Laatst online: 10-03 09:47

pasta

Ondertitel

Probeer anders eens een nieuwe user aan te maken via 'lusrmgr.msc'.
offtopic:
Zou je overigens je bericht willen editten als je een toevoeging binnen 24 uur wilt maken, als je de laatste die gereageerd heeft? Anders staat het zo kickerig. ;)

Signature

• keur0000

keur0000

Topicstarter
pasta schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 17:12:
Probeer anders eens een nieuwe user aan te maken via 'lusrmgr.msc'.
offtopic:
Zou je overigens je bericht willen editten als je een toevoeging binnen 24 uur wilt maken, als je de laatste die gereageerd heeft? Anders staat het zo kickerig. ;)
Dit nogmaals gedaan en foutmelding blijft 't zelfde bij benadering gebruikersgroepen. HTTPS e.d. werken dus ook niet.

Er gaat dus ergens iets fout, maar wat?

• keur0000

keur0000

Topicstarter
Opgelost,

Via tweakui voor XP gekeken welke accounts er nog meer waren, en hierdoor primaire administratior account aangezet bij inlog scherm, daar via gebruikersgoepen de account van de standaard user enigsinds aangepast en voila, alles werkt weer naar behoeven.
De bewuste accounts worden dus overschreven waardoor de fout is verholpen en dit kan dus terwijl de user is ingelogd op de machine ;)

( getest met snel switchen tussen 2 users onder XP _/-\o_ )
Alles werkt weer prima.

Dit topic mag van mij weer dicht

[ Voor 21% gewijzigd door keur0000 op 29-08-2005 20:27 ]