Toon posts:

Bang voor een discussie?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vind het opvallen dat in dit forumgedeelte alle 'negatieve topics, of opmerkingen meteen huppa gesloten worden. Ik kan wel elk topic hieronder gaan quoten, maar aangezien dit topic ook wel dicht zal gaan heb ik hier geen zin.

Vraag me gewoon af of jullie uberhaupt wel een discussie willen aangaan?
Vind het nogal triestig zo, het gedeelte boven de slotjes: allemaal positief
het gedeelte onder de 'niet' slotjes: ik ben mod, ik wil geen discussie dus ik sluit hem..

Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Volgens mij kan hier prima een discussie gevoerd worden, als dat tenminste een beetje op een fatsoenlijke manier gaat, zonder dat je de flames om de oren vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 16:31:
Volgens mij kan hier prima een discussie gevoerd worden, als dat tenminste een beetje op een fatsoenlijke manier gaat, zonder dat je de flames om de oren vliegen.
Geef mij is een topic hieronder die begon met een opmerking voor een mod die NIET gesloten werd.
Ik zie ze niet.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-09 20:23

TwoR

Gekleurde stippen

Zover ik weet is een discussie prima mogelijk zolang het maar netjes gebeurd. Dus geen flames en niet op de persoon afspelen. En zolang je goede argumenten hebt en je vraag/opmerking onderbouwd dan is een discussie best mogelijk!

eentje die laatst nog langs gekomen is:
Hoe serieus wordt feedback genomen?

Hier wordt een opmerking geplaatst er is discussie geweest en hij is nog steeds open

[ Voor 30% gewijzigd door TwoR op 29-08-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Je hebt het neem ik aan over topics in LA van users die dir: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! nog niet gelezen hebben :? :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 16:33:
[...]

Geef mij is een topic hieronder die begon met een opmerking voor een mod die NIET gesloten werd.
Ik zie ze niet.. |:(
Dat komt omdat de meeste klachten/opmerkingen over een mod waar een topic over geopend wordt, niet bedoelt zijn voor een topic, meestal hoor je dat via de mail af te handelen.
Wat dus ook in de FAQ staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Als je die topcis bedoeld die onder Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! motto vallen dan hoort het voorloopig hier nog niet thuis. toch? waar wil je het over hebben? als we het concreet maken kunnen we hier tenmisnte een discussie voeren?

En wat bedoel je met "hieronder"want wellicht ziet jouw scherm er heel anders uit als mijn scherm.

[ Voor 16% gewijzigd door leuk_he op 29-08-2005 16:41 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Discussies over specifieke gevallen worden gewoon persoonlijk afgehandeld, daar heb je geen forum voor nodig, daar hebben we email voor. Lieve Adjes is bedoeld voor beleidsdiscussies, niet voor specifieke gevallen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:48

SmartDoDo

Woeptiedoe

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 16:30:
ik ben mod, ik wil geen discussie dus ik sluit hem..

Jammer.
Als het zo gaat is het heel jammer idd. Ik geloof echter niet dat het er zo aan toe gaat hier, maar wellicht dat je mijn ogen kunt openen met wat voorbeelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik kan me je indruk wel voorstellen als je de topiclisting zo ziet :)

Probeer in ieder geval ook eventjes de topics open te doen en te lezen wat er in staat, en waarom ze gesloten worden. Je krijgt dan hopelijk iets meer begrip waarom ze dicht zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 13:36

KatirZan

Wandelende orgaanzak

ik denk dat er nogal wat meer van dit soort ergernissen ontstaan op GoT, maar de meeste ergernissen worden toch echt door de mensen zelf veroorzaakt aangezien ze de FAQ ofwel niet danwel amper gelezen of begrepen hebben.

Maar soms lijkt het er idd wel op zoals de TS hier zegt, er wordt wel verschrikkelijk snel een topic gesloten, ondanks dat mensen toch ernstig hun best doen om het netjes, geordend en volgens de regels te houden. 1 misstap en je hebt een slotje te pakken ;)

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

(jarig!)
Ik denk dat, als we bang zouden zijn voor discussies, we niet al bijna 7 jaar zouden bestaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Sterker nog, in Windows Operating Systems loopt tegenwoordig een test waarin mensen voor verduidelijking op een slotje kunnen vragen, Oneens met een actie van een moderator? :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat er veel topics in LA worden gesloten als de zaak al is afgedaan door een bestaande regel. In veel gevallen is de regel duidelijk zat en daarom verdere discussie zonloos. Veel teleurgestelde gebruikers gebruiken LA echter om hun ongenoegen te spuien. Dat is niet het doel van LA dus ook deze topics worden meestal gesloten, met een verwijzing naar de juiste plek om te spuien, nl. bij de mod in kwestie. Deze reakties zijn dus heel serieus en niet een klootje-in-het-riet-stuur-aktie.

Edit:
Overigens proef ik sterk een ondertoon in jouw bericht die verder gaat dan nieuwsgierigheid, maar meer frustratie en boosheid. Misschien moet je nagaan wie die gevoelens veroorzaakt heeft en die persoon een mailtje sturen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2005 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 19:36

Zoefff

❤ 

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 16:30:
Vind het opvallen dat in dit forumgedeelte alle 'negatieve topics, of opmerkingen meteen huppa gesloten worden. Ik kan wel elk topic hieronder gaan quoten, maar aangezien dit topic ook wel dicht zal gaan heb ik hier geen zin.

Vraag me gewoon af of jullie uberhaupt wel een discussie willen aangaan?
Vind het nogal triestig zo, het gedeelte boven de slotjes: allemaal positief
het gedeelte onder de 'niet' slotjes: ik ben mod, ik wil geen discussie dus ik sluit hem..

Jammer.
Het subforum "Lieve Adjes" is bedoeld als een forum voor discussie over het algemeen beleid op GoT. Veel mensen menen echter specifieke slotjes hier te kunnen bespreken, en dat is niet de bedoeling. Het staat duidelijk in de GoT FAQ en in de sticky's bovenaan dit forum dat je dit met een moderator persoonlijk kan afhandelen via de mail / msn / icq, en niet via LA :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat gezeur altijd over de moderaties, om een forum als dit leesbaar te houden moeten er nu eenmaal beslissingen genomen worden over welke threads dichtmoeten.

Er zullen altijd wel fouten gemaakt worden maar ik lees hier al jaren met veel plezier omdat er juist correct gemodereerd wordt. Soms misschien wat hard, maar als je ziet wat voor topics er geopend worden kan dat ook nog wel wat botter. De mods zouden ook gewoon iedere user die niet volgens de faq post kunnen bannen, zouden ze ook vast wel doen als ze idd niet tegen discussie kunnen :-)

Sommige mensen lijken wel te denken dat er op iedere vraag/ieder probleem een antwoord komt, dat is nu eenmaal niet zo en als een topic wordt gesloten is dat vaak omdat er op basis van de gegeven informatie geen oplossing te geven is.
Als je geen oplossing krijgt ligt dat vaker aan de startpost dan aan het modje dat het topic op slot gooit.
Pagina: 1