Toon posts:

Quake 3 muis? Razor Boomslang? welke muis is goed?

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel nu Quake 3 met een logitech muis. De pilot, zonder scroll dingetje. Deze vind ik erg fijn, gewoon 3 knoppen.

De reactie was in te stellen in mouseware. En deze staat nu op 200.(aller hoogst)

Maar er is een nieuwe muis las ik, de Razor Boomslang. Deze zou beter reageren, en daardoor zou ik beter worden.
Is dat ook zo?

Of, kun je beter een Optische muis kopen. En als je deze koopt, van welk merk moet je deze dan kopen.

Met welke muis speelt een goeie quaker?

Zou het veel verschil uitmaken?

Bedankt.

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-10 09:21

AMD

Life is short. Play more

Nee hoor. Ik doe het met dezelfde muis, maar dan MET wieltje

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:34
Boomslang is wel degelijk beter dan een gewone muis (helemaal beter als Optical), alleen is het jou 250 gulden waard?
Is het je hobby dan zeg ik...die muis meteen halen, ben je echter average quaker die af en toe is lekker zit te gamen dan mooi bij je Logitech blijven.
Goede Quakers spelen met alles, de 1 ruled iedereen weg met zijn Pilot zonder scroll, en de ander 00wn3d iedereen met zijn BS 2K :)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Ik speel iedere avond Quake met mijn Microsoft Intellimouse Explorer. 5 knopjes en een scrollwheel. Alle controls onder de hand. Werkt perfect en nooit problemen mee gehad! :P

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Wat ik nooit snap en zal snappen dat mensen NEE of JA antwoorden zonder beide (in dit geval) muizen te hebben... ik heb beide (en meer :))

Ik kan je verzekeren dat een Boomslang 2k zeker meer precies is dan een Logitech Pilot, helemaal als die ook nog ps/2 is.

Maar ik kan je ook zeggen dat je nou niet echt 2x zoveel frags haalt dan de muis die je nu hebt, tis gewoon het gevoel met de muis die lekkerder is(omg! geval van een muis) Maar de BSen hebben wel wat tijd nodig zodat je eraan gewent raakt, ik had hiervoor een Mouseman die dus qua vorm echt anders is, een pilot is gewoon symmetrisch zoals ook de BS.

Alleen moet ik toegeven dat de BS erug veel geld kost, en de muis imo wel wat degelijker had gekunt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet bijna genoeg,

Ik kan nu helaas niet via internet spelen.
Ons netwerk doet het wel maar ik krijg internet niet gedeelt. Ik moet dus nu steeds tegen bots, das erg saai. Maar ik oefen wel veel. Nu ik de single mode heb uitgespeeld (na enig tijd) wil ik iets beter worden, door een betere muis te kopen. Dat word de boomslang denk ik. Nu ik alle adviesen heb gehoord.
Iets beter is net dat ene wat ik nodig heb.

Prijs, daar moet je pas naar kijken als je hem al gekocht hebt. Twouwens, zo'n super muis heb je er zo uit!
(???)
Zit er gewoon een Lekkere dikke Bal in?
(groot en zwaar)
of heeft het een andere techniek.

Bedankt,

Verwijderd

k weet niet of je er nog iets aan hebt ... maar hier is nog een review

http://www.themushroom.com/reviews/pc/boomslang.html

• Redje
De BoomSlang heet een compleet nieuwe techniek die hem uniek/duur maakt...

Dit noemt met de Karna(eerste a met puntjes erop maar ik had geen zin te zoeken)techniek.
Hier draait de BS op, deze techniek is half optisch half meganisch, er zit een bal in, er zitten rollers in maar de overbrenging van roller naar muis zelf gaat optisch, er zit een oog die zeg maar de beweging leest v/d de rollers met een groot wiel.

Dit zorgt er qua blijkelijk voor dat die dingen preciezer zijn dan een anders muis.

De prijzen zijn zo'n 200 voor de 1000dpi en 250 voor de 2000dpi.
Ik had de mijne op de HCC gekocht en daar was de 2000dpi 200,- :)

Nog meer weten?? :)

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-12-2024
ik heb de logitech mouseman wheel optical:
Afbeeldingslocatie: http://www.logitechstore.clientlogic.com/logitechoe/assets/images/productov57.gif

hij is echt fijn met quake
ik speel dan geen quake3
maar action quake 2 en urbanteror(Q3) en halflife(en een heleboel mods ervan)en unreal tournement

deze muis is daar echt relaxt voor, en als de mousesensitivety(of hoe je het ook schrijft) erg hoog zet dan speelt ie echt heel relaxt

Verwijderd

Ik heb alle versies (behalve draadloos) van muisachtigen geprobeert. Zelfs een trackball. Persoonlijk ben ik erg blij met mijn scroll wiel, erg makkelijk met wapens. De Intellie muis explorer was wel okay, maar nu ik een boomslang 2000 heb ben ik verkocht, hetn is even wennen, maar daarna wil je niet anders en voelt een "gewone" muis zelfs raar aan!! zo langzaam en supersloom. De gevoeligheid is erg prettig!!!
maja, kost wel wat.....

Verwijderd

Topicstarter
Geweldig, dat ding,

Ik wil er nu wel 1 kopen, waar kan dat?

Kan dat alleen via internet?
Welke site is dan aan te raden?
En is garantie via internet wel te vertrouwens?

Dan nog even sparen...

Bedankt allemaal

Verwijderd

www.computer-land.nl

of gewoon effe in eindhoven enz gaan en eentje kooooooooopuhhh:):)

Verwijderd

heb 2 van die BM's gehad, ze kregen allebei na maand al piepende onderdelen (hoe bedoel je, irritant)

en m'n logitech wheelmouse (pilot ofzow, weet ik veel) is 10 x fijner (maar das mijn mening)

• Redje
Dat had ik al gelijk dat ie uit de doos kwam...

De roller met het veertje zorgt voor dat piepende geluid, beetje vet doet wonderen :)

Verwijderd

Ik vind 250,- voor een muis wel erg veel.

Geef mij dan maar die logitech die hier een paar topics boven staat.

Alleen nu nog die maar dan draadloos.
Ik heb hem draadloos met balletje.

Ik wel never nooit meer een draad eraan.

• Speedy
Jordy, wil je die gaming mouse zonder snoer? kan heel makkelijk (heb ik zelf ook gedaan behalve stap 3)

1. pak je cordless
2. haal het balletje eruit stop er een zware in van een oude muis
3. schilder em zwart en plak er een stikker L337 gaming mouse op :)

(stap 3 is bull natuurlijk, maar een zwaardere bal werkt echt stukken beter in die cordless)

Flickr | Lego collectie

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:17
gewoon een simpel standaard compaq 2 button muis van 5 piek ... :)

nooit gezeik, springen met spatie, en RG kiezen met rechter muisknop... :)

www.gamepoint.net/stats/GamePoint_Quake_3_-_DeathMatch_1_25_rnk.html

Greetz FRAGNECK >:)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Verwijderd

Topicstarter
Fatal1ty zou ook wel winnen met een windows muis.

Is de Razor beter? Ja
hij is dus beter.
Maar de vraag is of hij wel 250 waard is.

• Wiggie
  • Laatst online: 14-04 11:16
De Logitech Wingman Gaming Mouse ligt ook erg lekker in de hand, reageerd goed en is niet duur. Ik denk dat deze muis een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding heeft :)

Tag User In

• Redje
Uhm als ik nu een andere muis dan razer use... lijkt het net alsof die muis pixels overslaat bij het bewegen zo smooth is de Razer.

Tis net als een 100Hz TV... je merkt pas hoe goed die is als je naar een 50Hz TV kijkt :)

En is hij 250,- waard... hmm als je alles relativeerd kan je zeggen of je koopt een Razer of je gaat een paar uur karten om maar eens wat te noemen :)

Maar ik zou w8en op de opvolger v/d Boomslang de Mamba... deze kost evenveel maar qua vorm meer een Logitech look-a-like.
Wil je geen 250,- uitgeven, is de Logitech Mouseman Optical (die ik ook heb) zeker een optie.

Verwijderd

Ik weet dat het nog steeds niet goedkoop is maar kijk eens hier. Volgens mij is hij er nog niet goedkoper, Zo ja . Waar ?

www.chicon.nl

• Speedy
HCC dagen :)
Heb de mijne voor fl 199,- :P
maar voor winkelprijs is ie niet duur!

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Ik heb de Logitech wheelmouse optical.
Optical dus reageerd goed, en zit lekker in de hand (is ook belangrijk)...
En als we toch stats gaan posten:

www.theclq.com/asp/find.asp?pid=32435293

www.theclq.com/asp/find.asp?pid=36354637

En de nieuwste:
www.theclq.com/asp/find.asp?name=%5B-YX-%5DSlang

Verwijderd

Microsoft Intellimouse Explorer
is gewoon een must voor Quake III *D

Verwijderd

M$ windows zuigt, maar die muizen van M$ zijn zeer degelijk en zijn heerlijk te gebruiken

Verwijderd

Op maandag 15 januari 2001 18:49 schreef Cyber-D het volgende:
Ik speel iedere avond Quake met mijn Microsoft Intellimouse Explorer. 5 knopjes en een scrollwheel. Alle controls onder de hand. Werkt perfect en nooit problemen mee gehad! :P
Ik heb een intelli mouse optical,,,, speelt prima.
Deze muis heeft oook 5 butts maar ik kan alleen de standaard buttons instellen.

Wat kan ik hier aan doen

Verwijderd

Op dinsdag 16 januari 2001 14:49 schreef Juan het volgende:
ik heb de logitech mouseman wheel optical:
[afbeelding]

Jah idd
Hijs fijn :)
maare je moet niet een muis hebben met BAL
met bal blijf je schoonmaken
OPTiC NIET :))
JAHOO
(ik heb btw de zelfde muis als afgebeeld hier boven)

Verwijderd

NIET kopen :P

geen lekkere muis, ik heb me boomslang tijdje terug ingeruilt voor een pilot wheelmouse... dus jouwe maar dan met scroll...
echt perfecte muis en ik quake er erg lekker mee :D
trouwens, ook van de meer bekende quakers spelen erg veel meer met de pilot wheel dan met een boomslang

boomslang = weggegooid geld...
voordat je eraan gewend bent ben je al een tijd verder... daarnaast hoor ik heel vaak dat die dingen irritant gaan doen, bijv dat ie doorglijd, gelukkig heb ik daar zelf geen last van gehad... maar als ik nu die boomslang alleen al vast pak (nu ik pilot gewend ben) voelt dat ZO vreemd aan en totaal niet lekker...

kortom, koop lekker die pilot wheel :) of als je geen wheel nodig heb, houd t lekker bij je huidige muis...

truste me, bs kopen krijg je spijt van, sooner or later
en daarnaast... 250 piek is wel iets te duur... ik had m op de HCC 2000 gekocht voor 120 piek; de bs1k (bs2k zie ik niet in waarom je die zou kopen)

maar razer is bezig met een nieuwe muis he, de mamba, veelbelovend ;)

Verwijderd

je bent zo'n 11 maanden te laat

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Ik heb nog wel een Razer in de aanbieding 110,- nieuw

Verwijderd

logitech wingman gaming mouse
is ideaal gebruik em overal voor
zelfs rpgs en desktop applicaties :D

Verwijderd

als je Razer Boomslang wilt dan heb ik er nog wel een liggen; F100,- pas 1 jaar oud.
stuur maar een mailtje als je geintereseerd bent...

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Op maandag 17 december 2001 10:55 schreef DjeV het volgende:
als je Razer Boomslang wilt dan heb ik er nog wel een liggen; F100,- pas 1 jaar oud.
Net als dit topic!

de betaler vervuilt

Verwijderd

ik heb nu een M$ muisje, en werkt in principe lekekr, maar schuurt zo over de muismat (je hoort echt gekras zeg maar)
das niet echt fijn, komt omdat pootjes versleten zijn (kleine bultjes onder de muis) qua vorm en knoppen is ie heel rlxd...

grz. ^ DL*Kah0ona, ra3 player

Verwijderd

Hey Stinkert :)
CHECK me name KAHOONA :)
JIj ook al hier?

greetz [cQ]Devilseye* :) OOK EEN RA3 PLAYER

HENSLFUK is tha best :) (NOT) :P chello houd hun van de BESTE ra3 server af :)

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
wie heeft dit topic uit de vuilnisbak gehaald? :o

iig... boomslang ownz.. ik heb boomslang al 8 maanden, en nog helemaal geen problemen gehad.. en ik ben een die-hard UTer... :)

Verwijderd

gewoon logitech dual optical > DE gaming mouse van 't moment superrelaxt voor alle games echt k heb 'm en hij's zoooo fijn en maar 120 piek op beurzen 90 (ik heb 'm voor 90 gekocht) zwaar relaxt ding

http://www.logitech.com

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Waarom zeggen heel veel dat een muis met bal beter is voor gamen dan een optische muis :? Ik had voor deze muis (logitech Mouseman Wheel Optical) een andere logitech muis met bal en daar was ik aan gewend dus dat ging wel snel, maar toen ik deze had ging ik 3 keer zo snel :P

The devil is in the details.

Pagina: 1