Toon posts:

Nieuwe Processor

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi menschen,

Ik was van plan om een nieuwe processor te kopen (nadat mijn videokaart gefixed is, zie andere post). Maar ik wil graag hulp bij welke ik het beste kan kopen. Ik gebruik de computer voor dingen voor school en werk maar daar gaat het natuurlijk niet om, ik gebruik het vooral voor games. Aangezien ik met mijn ATI RADEON 9800 PRO 128 mb alles al perfect kan spelen. Kan ik niet alles op het hoogst spelen, wat ik wel graag wil. Zoals games als Everquest 2 en andere zware games.

Ik heb nu:

AMD Athlon 2600+ (2,08 Ghz)
1536 DDR RAM
EPOX moederbord (weet ik de specs niet van)
ATI RADEON 9800 PRO

Zoals je ziet kan ik met dit behoorlijke zware games spelen maar mijn processor haalt alles een beetje naar beneden. Kunnen jullie mij een goeie AMD of Intel aanraden?
Niet meer dan 250 euro.
Alvast bedankt!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-02 03:15
Nou... helaas heb je een Amd Athlon versie, als je een nieuwe processor wilt hebben, moet je ook direct een nieuwe moderbord kopen. Bij sommigen pc-winkels verkopen ze ook wel setjes. deze zijn wat goedkoper

[ Voor 23% gewijzigd door OfferedPoet op 29-08-2005 16:05 ]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Comos, welkom op GoT :)

Als je tijdens het registreren goed de Registratievoorwaarden en faq gelezen had dan had je geweten dat we van je verwachten dat je zelf een beetje inzet toont.

Deze vraag kan je beter in "Wat kan ik het beste hieraan upgraden" part 10 posten ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.