[J2EE] MyEclipse deployment werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2025

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Ik ben vrij nieuw op het terrein van J2EE. Ik heb net een cursus gedaan en ben nu begonnen met wat rond te spelen met MyEclipse op aanraden van degene die de cursus gaf. Maar dat gaat nog niet zo heel soepel.

Ik heb het volgende gedaan. Ik heb een MyEclipse Enterprise application project gestart en heb mijn app server (Standaard Sun Reference app server 8.1 Q2) toegevoegd. Ik heb in mijn applicatie 1 EJB die een methode kent die een klasse gedefinieerd in een normale pojo terugggeeft. Ik laat XDoclet draaien (voor standaard EJB) en wil daarna de zooi deployen. Ik krijg dan alleen de volgende error:

Fatal Error from EJB Compiler -- Invalid jndi name [] found in application [TestApplication]; module [TestApplicationEJB.jar]; ejb [Test]; aborting deployment. Please populate the jndi element and try again.

Wat mij verder opvalt is dat de .ear die n de autodeploy folder wordt gezet geen sun-specific deployment descriptors bevat. Ik neem aan dat MyEclipse deze voor me zou aanmaken, of is dat een verkeerde aanname?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2025

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Het is me inmiddels gelukt!

Mij het opzetten van de XDoclet moet je ook nog een speciale subtask toevoegen voor de Sun server.
Nu wordt er ook een sun-ejb-jar.xml aangemaakt. Wat ik alleen niet begrijp is dat er geen sun-apllication.xml wordt aangemaakt (kan ook niet vinden waar ik dit moet instellen) en dat het toch werkt! Ik zie ook in de admin console van de server dat er wel een sun-application.xml dd is.

[ Voor 12% gewijzigd door Deddiekoel op 29-08-2005 16:10 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2