Nieuwe Explorer vensters beeldvullend openen

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MarchelV
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 14:47
Wanneer ik op een link klik om een nieuw explorer venster te openen wordt deze ongeveer een kwart zo groot als mijn scherm. Nu is het een kleine moeite om even te dubbelklikken om zo het scherm maximaal te krijgen maar ik wil graag dat een explorer scherm gelijk zijn maximale grootte heeft bij het openen.

Dit zal vast wel heel eenvoudig wezen maar ik zou niet weten waar ik het in moet stellen.
Ik maak gebruik van Windows2000(uk).

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
iexplore -kiosk, of een van de andere shortcuts? Kan ze de lijst even niet vinden, maar weet wel dat er zat opties zijn. Tevens vind je met [google=start internet explorer full screen] al tientallen oplossingen. Met andere termen zou je evenzoveel moeten kunnen vinden. Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd?

Ik verplaats even je topic naar SA, omdat we daar IE bespreken :) Lees de Algemene gedragsregels (Netiquette) en Software Algemeen - Beleid nog even goed door.
Windows Operating Systems > Software Algemeen :)

[ Voor 4% gewijzigd door sanfranjake op 29-08-2005 15:29 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• MarchelV
Dankjewel voor de info en voor het verplaatsen!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Toch gewoon alle vensters sluiten, IE starten, IE maximaliseren, Bestand, Sluiten, en daarna is de default grootte toch weer goed?

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 15:49
Volgens mij was het IE openen > 2e venster openen > 2e venster maximaliseren > 1e venster sluiten > 2e venster sluiten en dan staat ie goed :)

Verwijderd

Heel eenvoudig : vergroot het venster maximaal (maar niet maximaliseren, dus met gebruik van de muis de handel verslepen zodat het zo groot is als je maar wilt) dan SHIFT ingedrukt houden en het venster tergelijkertijd sluiten door het kruisje rechtsbovenaan. Zorg ervoor dat je tijdens dit proces geen ander explorer venster hebt openstaan. Voila ;)

• MarchelV
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 17:26:
Heel eenvoudig : vergroot het venster maximaal (maar niet maximaliseren, dus met gebruik van de muis de handel verslepen zodat het zo groot is als je maar wilt) dan SHIFT ingedrukt houden en het venster tergelijkertijd sluiten door het kruisje rechtsbovenaan. Zorg ervoor dat je tijdens dit proces geen ander explorer venster hebt openstaan. Voila ;)
Dat is 'm! Dankjewel!
Ik werd een beetje simpel van die kleine rotvenstertjes, elke keer maximaliseren is ook zowat een dagtaak :)
Pagina: 1