Toon posts:

Geef je mening over dod(HL mod)!

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Correctie: hl mod

Ik vind um wel cewl, maar niet op die manier dat ik cs er niet meer door ga spelen!

De ping is alleen een bietje aan de hoge kant!

DOD ping 166
CS ping 43 :9

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-02 17:01
Nog te buggy vind ik, maar wel best leuk

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 08:36

Macros

I'm watching...

Ik denk dat je bedoelt dat DOD een HL MOD is :)

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
hey volgens mij heb ik dit ergens eerder gezien|:(

Verwijderd

voor de eerste beta is ie zeker wel goed, mooie levels zijn er wel bij ook alleen CS is tog meer mijn stijl denk ik...

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 januari 2001 16:45 schreef Macros het volgende:
Ik denk dat je bedoelt dat DOD een HL MOD is :)
Ja dat bedoel ik!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:30

Bloodclot

Jawier!

Coole mod, maar met nog veel bugs, met name spawn-bugs, je wordt 30 meter hoogs soms gespawned >:)

tja het is nog beta1 en het wordt zekers een goeie mod.

Lijkt een beetje op firearms. ook een beetje pushe enzo. Maar je promoveert niet zoals in firearms. niet echt veel wapens. maar misschien verandert dat....

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:43

Hu9o

Schokkend

Ik vind het een zeer coole mod om te spelen. Vooral om dat het zich afspeeld in de WO2. En het is ook nog aardig realistisch (pas herladen als magazijn leeg is bij M1 Garand)

Nadelen zijn dat er eigelijk maar 1 kickass map is DOD_CAEN. Omdat er minder servers zijn, is de kans op een hoge ping groter. Er is een bug mbt de hitboxes. Maar die wordt in de volgende release verholpen.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

Coole mod, maar met nog veel bugs, met name spawn-bugs, je wordt 30 meter hoogs soms gespawned
Dat is geen bug van het spel, maar van een van de levels, dit komt in de laatste versie iig niet meer voor!
Nadelen zijn dat er eigelijk maar 1 kickass map is DOD_CAEN.
Ooit DOD_Snowtown en DOD_Hill gespeeld?? die zijn dus echt wel supercool!!!, maar het spel wordt pas cool als je het een tijdje speelt, dan weetje tenminste hoe de wapens het beste werken en hoe de levels in elkaar zitten...
en je moet ook niet online spelen, daar zitten echt kneuzen die aan teamkilling doen enzo! je mot het gewoon op een LAN spelen..
IK DOE NIET ANDERS!!!

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:43

Hu9o

Schokkend

Op maandag 11 juni 2001 15:16 schreef The_Operative het volgende:
Ooit DOD_Snowtown en DOD_Hill gespeeld?? die zijn dus echt wel supercool!!!
Ja, en nogmaals er is maar een kickass map en dat is DOD_CAEN!!!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

ik heb het ook op een LAN gespeeld en ik vond het al snel vervelen. Misschien als het wat beter in elkaar zit. Op zich is dat bestormen wel lagge..

Mijn iRacing profiel

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:44

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

ik vind het lelijk en niet leuk.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Het ziet er leuk uit, origineel, vernieuwend. Niet gek bedacht.

Alleen de gameplay vind ik niet leuk, ik heb een (*&^(*&*(hekel aan spawncampers, ben je zomaar 10x achter elkaar dood. Dat je kan kruipen (go prone net als in Delta Force) vind ik leuk bedacht.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Gister ff gespeeld..op zich wel grappig maar ik kan d'r nog geen fuck van..hoewel..die Axis' sniper is wel leuk soms :)

Najah morgen maarres ff verder kijken naar dat spelletje..

M'n ping is verder normaal op de wireplay servers..meestal iets onder de 50 >:)

Owjah 1 minder dingetje vind ik de soms trage gameplay, je wordt wel heel snel moe, ok misschien realistisch maar echt leuk..nee. Ach voor een 1e beta zeker niet verkeerd.

Weet iemand verder nog leuke mods?

Frontline forces is ook nog welles grappig...

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:30

Bloodclot

Jawier!

action halflife is ook leuk.... kun je duiken door het glas.... maar dan moet je niet door te top van te kerktoren springen, dan val je te pletter....:

Bijvoorbeeld ikke:

ik was nog als enigste over (team survivor mode), het was de eerste keer dat ik die map speelde....

ik liep de trap af en zag 5 mannetjes aan komen. dus ik als een gek terug, en die vijanden dus ook. toen zag ik een raam. Mooi dacht ik. daar doorheen duiken. Toen ik dat deed met een spectaculaire sprong, dacht ik "goh waar is de grond?" Een uur later lachten die gasten mij nog steeds uit... :'(

Verwijderd

Ik vind het een beetje een camp spel... Ondanks dat dat wel realistisch is ben ik er toch niet zo'n liefhebber van. Heb et een tijdje gedaan... Was niet erg onder de indruk.... Geef mij maar wat meer actie ;)

Verwijderd

DoD kicks ass! Ik speelde al een tijdje CS maar nu ben ik echt helemaal DoD.
Hoop dat beta 2 heel erg smooth zal zijn! :9~

• Spider_NL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05-2023
Heb t in de vroegere betas gespeeld. ECHT GAAF! jammer dat ik t nie meer speel. Vind CS tocc iets verslavender (veel meer :9~). Anywayz mensen die nog FA spelen?

BTW is dit nie een nogal oue topic:?

"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 18:50 schreef Saddam het volgende:
Heb t in de vroegere betas gespeeld. ECHT GAAF! jammer dat ik t nie meer speel. Vind CS tocc iets verslavender (veel meer :9~). Anywayz mensen die nog FA spelen?

BTW is dit nie een nogal oue topic:?
Ik had dit mod vroeger ook gespeeld, omdat ik een andere mod wou [cs kut cheaters!]. Best lang gespeeld, die Hill map vond ik wel erg gaaf, lekker snipen >:) Mischien dat ik HL weer uit de kast haal om DoD te spelen :9

En btw FA is FireArms toch?? Die vond ik eigenlijk niet zo veel aan, ik vond dat die Stamina erg snel ging :( Of hebben ze dat eruit gesloopt in een nieuwere versie? :)

Verwijderd

Vindt het niet leuk en lelijk ,als ik dan toch een WOII-stimulatie wil spelen ,speel ik wel RtCW :)

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Ik heb alle andere mods afgezworen : ik BLIJF bij DoD.

ik vin em gewoon fantastisch en realistisch. De wapens zijn ok (in't begin vond ik ze ook vreemd). De maps moeten nog een beetje bewerkt worden maar dod_caen kicks ass indeed >:)

Ik heb altijd een ping van rond de 50 :)
binnekort komt beta 2 uit : meer wapens / maps / spelvarianten enz ...

• Outl@w
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-02 22:00
Vind et brute mod, RTCW MP doet me er een beetje aan denken :)

Feyenoord!

Verwijderd

kut nazi mod tering zooi veel te blokkerig en neukkerig kut

Verwijderd

Op woensdag 12 december 2001 12:12 schreef appelsap het volgende:
kut nazi mod tering zooi veel te blokkerig en neukkerig kut
precies >:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-02 19:32
Op maandag 11 juni 2001 15:22 schreef Hu9o het volgende:

[..]

Ja, en nogmaals er is maar een kickass map en dat is DOD_CAEN!!!
Je zou ook kunnen proberen een argument voor je stelling te geven.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:18
Het is weer es wat anders,
en in WOII stijl, dus ook wel leuk.
Het is een veel andere manier van spelen dan CS of FLF.
Ik vind het leuk om het zo nu en dan te spelen,
een vriend heeft ook z'n eigen DOD server,
en daar kom ik zo nu en dan ook es. :)
But nothing beats CS :Y)

Verwijderd

Vind DoD wel leuk, maar de levels zijn niet leuk, teveel uit balans, loopt ook niet erg lekker

ik wacht op MoH:AA

Verwijderd

ik speel em al een tijdje niet meer maar als beta 2.0 uitkomt zal ik em zeker weer ff proberen !
Pagina: 1