Toon posts:

MSN geeft foutmeldingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Als ik MSN Messenger wil opstarten krijg ik altijd een foutmelding dat er iets is verkeerd gelopen. Maar ik weet echter niet wat en ik zit er al weken mee.
Ik heb bij deze post een afbeelding toegevoegd waar je die foutmelding kan zien.

Verwijderen/herinstalleren helpt niet want dan krijg ik exact dezelfde fout!

Afbeeldingslocatie: http://www.jelle2u.be/msnfout.jpg

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:52

Outerspace

Admin General Chat
Welke versie van MSN gebruik je :?
Als je nou 6.0 of 7.5 gebruikt, zit daar verschillen in :?

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
MSN 7.5 (diegene die officieel te downloaden is, de laatste nieuwe dus)

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 23:56

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Aan die foutmelding is natuurlijk helemaal niks te zien. Eventueel zou je kunnen kijken welke bestanden er bij het foutrapport meegestuurd worden om te zien waarin het probleem zit.

Wat je het beste zou kunnen proberen is MSN in zijn geheel de deinstalleren en vervolgens opnieuw installeren.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Topicstarter
Janoz schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 11:24:
Aan die foutmelding is natuurlijk helemaal niks te zien. Eventueel zou je kunnen kijken welke bestanden er bij het foutrapport meegestuurd worden om te zien waarin het probleem zit.

Wat je het beste zou kunnen proberen is MSN in zijn geheel de deinstalleren en vervolgens opnieuw installeren.
Lukt ook al niet, dan krijg ik wéér dezelfde errors, een oudere versie installeren helpt ook niet want dan zegt ie dat er nog steeds MSN 7.5 geinstalleerd staat.

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-05 14:43

Furinax

It'll only hurt until you die

logfiles plz

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

gebruikt gij stuffplug-ng? of msnplus (beide zijn nog niet geoptimaliseerd voor MSN 7.5)!

uninstall en retry!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
Waar vind ik die? Zijn dat de logs bij de foutrapporten?

Mvg

Verwijderd

Ik had bij MSN 7.0 het probleem dat ik geen namen in mijn contactenlijst zag (wel de contacten, avatars enzo) en dat ik geen gesprek kon starten en ook niet ontvangen. Bij MSN 7.5 gaf hij net zo'n foutmelding als bij jou. Wat het uiteindelijk bleek te zijn is dat ik een tooltje (Infopen) geïnstalleerd had waarmee je ook voor MSN 7.0 'tekeningetjes' kon maken en versturen; die optie zit vanaf MSN 7.0 standaard in MSN, en dat gaf blijkbaar een conflict. Na het deïnstalleren van Infopen werkte het gewoon.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2005 11:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
snake903 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 11:28:
gebruikt gij stuffplug-ng? of msnplus (beide zijn nog niet geoptimaliseerd voor MSN 7.5)!

uninstall en retry!
Heb ff stuffplug verwijderd en nu werkt hij wel :-)

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Pagina: 1