[IMAGE] Image-software, geen ghost (speciale eisen)

Pagina: 1
Acties:

• Wijnbo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-08 21:33

Wijnbo

Electronica werkt op rook.

Topicstarter
Gezocht: Image back-up software

Eisen:

- Moet werken in een netwerkomgeving, bv. server deelt image uit aan pc met ip xxx.xxx.xxx.xxx
- Images moeten eenvoudig aan te passen zijn, dwz, nieuwe driver integreren etc
- NTFS en FAT32 compatible

Ik heb zelf al wat rondgezocht op internet, maar nog niet echt snel iets kunnen vinden. Het grootste probleem zit hem in de drivers, Ghost voldoet prima, maar even snel een nieuwe vga driver installeren wordt moeilijk. Ik kan echt ontzettend weinig vinden over image back-up software, alle wegen leiden naar Norton...

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Even een nieuwe driver installeren in de image wordt erg lastig, zo niet onmogelijk, daarvoor zou die image software onder andere het register van windows moeten kunnen aanpassen.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 12:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Zoek op deze pagina eens naar image:

http://dmoz.org/Computers/Software/Backup/

Maar wil je wel werkelijk een generiek image uitzetten, wil je niet juist specifieke software vanuit een central punt distribueren? Daar is ook software voor.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Geen hardware-probleem. Opslagmedia & I/O Controllers > Software Algemeen dus :)

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Acronis heeft volgens mij wat je wilt :)

[ Voor 3% gewijzigd door P_de_B op 29-08-2005 11:27 ]

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-08 18:29
Kan je niet gewoon een model-systeem hebben waarop je die driver installeert? Daar kan je verder toch automatisch een image van draaien zonder veel moeite?
Pagina: 1