welke kaart moet ik kopen ?????

Pagina: 1
Acties:

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-08 13:00
Ik ben op zoek naar een nieuwe videokaart en ik wil wel een beetje een goeie en hij mag 250,- piek kosten.

Welke kan ik het beste kopen ?

Verwijderd

pffffff, depends wat je gaat doen man!
Wil je goed beeld, en slecht 3d, neem matrox g400, wil je meer gamen, dan is de Gforce II een goeie ... Ben je CAD tekenaar dan kun je beter een Elsa Synergie of een Gloria nemen.

Meer info plz :)

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14

gcb

Op maandag 15 januari 2001 15:18 schreef Steel-Frog het volgende:
...ik wil wel een beetje een goeie ...
Waar goed in? Quake e.d.? 2D? Dualhead? iets meer info! :)

• Veen
ik wil gewoon goed kunnen gamen

Verwijderd

Op maandag 15 januari 2001 15:25 schreef Steel-Frog het volgende:
ik wil gewoon goed kunnen gamen
Neem dan een ATi Radeon 64MB DDR bulk (goedkoopst bij eynstein), die heeft echt veel betere 2D dan nvidia, en in 32-bit kicked ie ook nvidia's ass ;)
En straks wanneer de unified drivers komen dan is ATi ook sneller in 16-bit, veel sneller :9

Maar als je een grotere monitor zoals ik heb (22" >:)) dan zou ik zeker een Radeon nemen.

Ik heb nu zelf een Hercules 3D Prophet II 64MB DDR, maar die ga ik verkopen voor een Radeon 64mb vivo :9

• Longbowh
  • Niet online
ik denk dat je het best even door kan sparen om een GF-2 MX te kopen

voor 250,- is een TNT2 of Voodoo 3 het beste wat je kan kopen

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Goed kunnen gamen met 250,- is niet echt mogelijk meer tegenwoordig

Een Geforce2 MX heb je niet voor 250,- ....

Ff sparen dan ...

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Voor iets meer dan 250 heb je wel een 64MB Kyro die in 32-bit kleur in de meeste gevallen sneller dan een GeForce MX ...

PC Specs

Verwijderd

Koop een 2e hands video kaart.

• Veen
'k zal wel ff kijke

• Ceaser
  • Laatst online: 18-08 17:08
heb zelf slechte ervaringen met powervr, ik zou ff doorsparen voor een creative mx, die was volgens mij over het algemeen iets goedkoper(ook ietsje langzamer) dan de andere mx kaarten.

ik kan nu trouwens nog steeds goed spellen spelen met me tnt2, zelfs als ie niet geoc'ed is. Een tnt2 ultra voor weinig zou dus ook wel een goeie keus zijn

heb ff in de pricewatch gekeken en dat creative de goedkoopste was bleek dus niet op te gaan. Ik zou gewoon zo'n mx nemen want de goedkoopste die ik gezien heb was F299,- is een koopje

Verwijderd

Op een dumpdag in september of zo zag ik een geforce mx voor its van 275,- bij computerland.
Omdat ik zelf ook wel aan een nieuwe toe ben, ga ik in februari nog maar eens kijken.
Pagina: 1