Win4Lin Pro (v6.xx, XP compatible)

Pagina: 1
Acties:

• gavro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-03 17:06
Ik heb even lopen zoeken, op GoT en op google, naar echte benchmarks, reviews en gebruikerservaringen met Win4Lin Pro.....maar helaas, ik kan er maar weinig peil op trekken!

Gebruikt iemand van de Gotters Win4Lin Pro (icm KQEMU?) om op zn linux systeempie windows XP/2000 te draaien?? En wat zijn jullie ervaringen hiermee? Is het snel? Kan je er veel programma's mee draaien?

Ik wil erg graag van Windows af als besturingssysteem, maar moet nog erg veel progs in Windows gebruiken; ik zit met smart te wachten op de virtualisatie cpu's van amd/intel (icm met de nieuwe Xen), maar moet het tot die tijd dus op een andere manier doen. Tot nu toe heb ik VMWare in Windows zitten draaien, maar ben niet erg blij met de performance.... Zou Win4Lin (veel) sneller zijn itt WMware??

Whoo-ah.

• Parasietje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-06-2024

Parasietje

linux-geek

Probeer eerst eens om de software die je wilt draaien via wine te draaien. Wie weet werkt het allemaal goed genoeg om volledig van windows af te zijn. Je zou verbaasd kunnen staan over wat er allemaal al werkt.

Maar goed, Win4lin zou sneller moeten zijn dan VMware, omdat het geen hele computer emuleert.

WebDAV in Vista is horribly broken. Ik wil het fixen, maar ben nog steeds op zoek naar de tarball met de source...

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-03 19:38
Wat Parasietje zegt idd :)

Maar om over Win4Lin Pro door te gaan, daar hoor/zie ik idd ook niets van. Ik heb al gezocht naar screenshots en reviews, maar niks. Kreeg een nieuwsbrief dat W4L Pro 2.0 uit is gekomen, ben er wel benieuwd naar. Maar ik ga het zeker niet kopen als ik nergens iets kan lezen erover :/