|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Ik heb zelf vorig jaar een pentavox (volgens mij een 3070) van kpn gekocht en daar de oude dect toestellen van mijn chicago 220 centrale zonder moeite op aangemeld. Om alle functionaliteit van de centrale te benutten heb je niet perse een nieuw toestel nodig. de handset die ik heb is een chicago 330s ook een oudje van siemens (1000 of 2000 generatie) met kpn logo.
Ik weet dat er ergens op de siemens site een "compatible met..." lijst te vinden is maar waar of hoe weet ik niet meer.
Ik weet dat er ergens op de siemens site een "compatible met..." lijst te vinden is maar waar of hoe weet ik niet meer.
Hier is deze centrale ook al n tijd in gebruik. Ik gebruik er 2 3000 Comfort en 1 4000 Comfort handsets op. Configureren doe ik via de PC met USB kabel. Dit is een gewone USB A<->B kabel. De software is bij Siemens te downloaden. Bij het installeren wordt gelijk de software van de 3070 geupdate.
Eén handig foefje dat ik gebruik is de deurbel functie. Je kan de deurbel aansluitenop een van de anloge ingangen. Als er dan aangebeld wordt gaan de telefoons over. Zo kan ik overal in en rond het huis horen of er iemand voor de deur staat, zonder dat ik extra bellen en kabels hoef te leggen.
Eén handig foefje dat ik gebruik is de deurbel functie. Je kan de deurbel aansluitenop een van de anloge ingangen. Als er dan aangebeld wordt gaan de telefoons over. Zo kan ik overal in en rond het huis horen of er iemand voor de deur staat, zonder dat ik extra bellen en kabels hoef te leggen.
If it ain't broken, tweak it!
Is het persé noodzakelijk dat ik er een Siemens handset op aansluit of mogen andere GAP-compatible handsets ook?
@ thasselt: het viel me al eerder op dat bepaalde nuttige informatie rondom Siemens-apparaten wat moeilijk vindbaar is.
@ FatalError: dank voor de info!
@ thasselt: het viel me al eerder op dat bepaalde nuttige informatie rondom Siemens-apparaten wat moeilijk vindbaar is.
@ FatalError: dank voor de info!
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||