Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PijnJoh
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-05 15:07
Iemand ervaring met het unlocken van deze gsm-etjes?? ;) Ben op zoek naar software en beschrijving die het mogelijk maken om de SIM-lock te verwijderen. KUT BEN heeft namelijk geen dekking in mijn regio! :'(

Sjesus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:40

Floor-is

5.2

Dan moet je contact opnemen met BEN. Ze zullen in de meeste gevallen je geld volledig vergoeden als je geen dekking hebt.

Ik heb hetzelfde gehad met een telefoon+abbo van BEN, kreeg het hele aanschaf bedrag terug.

Wat het unlocken betreft: Dat mag niet, je hebt een contract met BEN en op deze manier breek je contractbreuk, informatie over unlocken zal je dan (als het goed is) niet via dit forum verkrijgen.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PijnJoh
  • Laatst online: 27-05 15:07
Ja meneer de nobele ridder! Unlocken mag inderdaad niet! Nou mijn reet... Zie het dan maar als een sport van mij om toestellen te unlocken.

Het ging mij om het toestel, en niet om dat BEN abo.

Sjesus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Op maandag 15 januari 2001 16:01 schreef PijnJoh het volgende:
Ja meneer de nobele ridder! Unlocken mag inderdaad niet! Nou mijn reet... Zie het dan maar als een sport van mij om toestellen te unlocken.

Het ging mij om het toestel, en niet om dat BEN abo.
PoehPoeh! :Z :r

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:40

Floor-is

5.2

PijnJoh: Ik heb je heel netjes verteld hoe en wat. Als je zo tekeer gaat, ga je maar lekker naar scholieren.com of van mijn part naar www.ikbeneenergvervelendenirritantmannetje.com

Rechtstreeks uit de faq:
<li>Om te beginnen; wees een beetje aardig voor elkaar. Met 15000+ mensen in een ruimte weet je zeker dat niet iedereen het met je eens is. Er zullen altijd mensen zijn die er een andere visie op na houden dan de jouwe.
<li>Weet tegen wie je het hebt. Er zijn hier veel mensen (vaak een van de regulars) die met het oplossen van technische- of computerproblemen hun brood verdienen. Adviezen van dergelijke mensen verdienen het niet om in de wind te worden geslagen of weggehoond te worden. Jij vraagt om de oplossing van een probleem, niet zij.
Het is sowieso wijs om het Profiel van onbekenden te checken voordat je een (negatieve) reply geeft.
Je hebt gewoon ontzettende pech dat het niet werkt, ik probeer je nog te helpen door een nette, werkende en eerlijke oplossing neer te pennen, als je het niet waardeert dat er iemand zich _wel_ aan de regeltjes houd, dan zit je hier niet goed. Klaar uit, simpel.

Bericht hierboven

Dit topic is gesloten.