Toon posts:

definitie "beeld kanon"

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Onder beeld kanon versta ik : 'een kanon"
nu weet ik van een analoog beeldscherm dat er een electronen kanon inzit dus als ik hoor "beeld kanon" denk ik :"ah een analoog apparaat" maar als ik dan zoal kijk waar over word gepraat zie ik vooral LCD schermen, kan iemand mij meer informatie geven over deze verwarring?

• Night89
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-07 12:37

Night89

Als je alles op een rijtje heb

algemene naam voor alles wat te maken heeft met beeld, in een leuke naam gegoten :)

Met Vriendelijke Groet,

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Commercieels voor "dit ding motten we kwijt" :9

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 09:06
Als je hier zelfs verward over raakt moet je dat soort aanduidingen wellicht iets minder serieus nemen ;)

Zoals je ook in de FAQ kunt merken zijn discussies over LCD schermen hier ook welkom ;)

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 22:05:
Onder beeld kanon versta ik : 'een kanon"
nu weet ik van een analoog beeldscherm dat er een electronen kanon inzit dus als ik hoor "beeld kanon" denk ik :"ah een analoog apparaat" maar als ik dan zoal kijk waar over word gepraat zie ik vooral LCD schermen, kan iemand mij meer informatie geven over deze verwarring?
In principe ga ik helemaal met je mee, het is gewoon BI-ZAR om een LCD paneel te vergelijken met zo'n good-old beeldkanon! B)

Maarja, je weet hoe het gaat he... Zodra je dat gaat beweren komen de wijsneuzerige tweakertjes aangerend en die staan in de ríj werkelijk om je te vertellen dat een LCD toch een fotonenkanon is! En de fotonen het beeld opbouwen dus dat er eigenlijk de LCD tot in de perfectie aan het woord 'beeldkanon' voldoet.

En hoezeer je je emotioneel juiste argument gaat verdedigen; je zal uiteindelijk in het V&B slijk getrokken worden waar je een langzame dood sterft onder in de topiclist, je moedige pogingen ten spijt.

Conclusie : Een LCD is geen beeldkanon, maar nu even wel :P :Y) 8)

Verwijderd

Topicstarter
kunnen ze dat niet aanpassen tot "beeld scherm" of "monitor" want dit is erg slordig voor een site met mensen zoals op tweakers.

je zou toch zeggen dat de mensen hier gewoon hun site kunnen aanpassen

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Een beeldkanon schiet elektronen af op een glazen plaat :)

That's it.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.