Toon posts:

6800 Ultra 2x DVI, welke voor VGA?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi :>

Ik heb een Leadtek 6800 Ultra PCI-E, nu is mijn vraag of het verschil uit maakt welke van de 2 poorten je gebruikt. Ik heb een TFT zonder dvi ( helaas ) dus ik maak gebruik van een verloop stekkertje..

Nu is mijn vraag of het uitmaakt welke van de 2 poorten ik gebruik, qua performance, 3dmark score etc etc..

Alvast bedankt :)

( En ja, ik heb het geprobeerd te zoeken, maar kan er helaas niet uitkomen.. )

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Volgens mij maakt het niet uit, maar anders probeer je het toch gewoon :?

• jnice
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
signaalkwaliteit wil nog al eens verschillen maar probeer het gewoon :) (het enige wat dus kan verschillen is de beeldkwaliteit)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, ok, maar er is dus geen aanbevolen standaard ?

• Ackermans1973
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
D'r staat toch wel een DVI-1 en 2 in de handleiding?

Verwijderd

Topicstarter
Hehe ik heb dus geen handleiding, en de handleiding op de site van Leadtek is zo algemeen dat er wordt gepraat over AGP kaarten met 1 DVI aansluiteing :/

Mn beeld is verder uitstekend, maar ik ben gewoon benieuwt of meerdere mensen hier wel is over nadachten en of er een standaard voor is ja of nee..

• Tweak-Chrizz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-11-2022
meestal staat er achterop de kaart wel een 1 of een 2 bij de stekkers, dat is bij die van mij ook het geval ( XFX GeForce 6800 )

Edit: Ik heb een agp variant, maar dat moet niet uimaken lijkt me

[ Voor 22% gewijzigd door Tweak-Chrizz op 29-08-2005 13:05 ]

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Volgens mij (ik heb een 6800GT van XFX) kan je maar in DVI uitgang gebruiken, en dat is degene die het verste van de PCI-e aansluiting afzit. :)

edit: Mijn DVI 1 doet het dus niet :(

edit2: mijn DVI 1 doet het wel, alleen die wordt gebruikt als je een tweede beeldscherm toevoegt. Dus hij hoort op DVI2 te zitten (de verste dus) Daar kun je ook de hogste resoluties op draaien (dat weet ik niet helemaal zeker, zit nu op 2 verschillende schermen te werken)

[ Voor 56% gewijzigd door Krisp op 29-08-2005 13:08 ]

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm i c :)
Ik zal vanmiddag als ik thuis kom van m'n werk is kijken of er cijfertjes bij staan achterop de kaart. Hij zit nu iig aan de meest verre vanaf het PCI-E slot zoals spk2go dat zegt, en daar werkt ie gewoon goed op ;)

Verwijderd

DVI aansluitingen hebben allebei een digitaal singaal. Het zou dus niets uit moeten maken voor de kwaliteit. Alleen het verloop stukje (DVI->VGA) kan per merk nog wel eens versschillend zijn. Mijn ervaring met de standaart leadtek converter is echter uitstekend. Dus het zou niets uit meogen maken.
Pagina: 1