Toon posts:

ik kan mijn oude topicniet meer vinden dus ga ik hier verder

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Thandor schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 21:36:
Die '333MHz' processor. Wát voor processor ?
Een Intel Celeron 'Mendocino' of een Intel Pentium II 'Deschutes' ?
een pentium II staat erop dus dat zal er niet op liegen, maar wat die oude precues is weet ik ook niet.

[qoote]Bekijk myReact van DekaasboerBezoek homepage van DekaasboerBerichten: 723
Reg. datum: 20 augustus 2003
--------------------------------------------------------------------------------
-Heb je de koeler wel goed op de processor bevestigd? Zit die goed strak en zit er koelpasta tussen?
-kan je moederbord de sneller processor snelheid wel aan? Heeft ie daarvoor geen bios update nodig?[/quote]
Ja ik moest hem appart aansluiten. op die 333Mhz zat geen FAN, en op de nieuwe wel, en die moest op het moederbord, en op dat moederbord zat geen aansluiting. Dus ik knip doe draden los en stop de in gewone voedings draden, dat gaat natuurlijk gewoon, maar ik vondt dat hij niet hard genoeg draaide, (en hij werkte niet) dus ik deed de rode op de gele en de gele op de rode en de zwarte liet ik gewoon op de zwarte zitten(dus ja 3 draden ik ben ook 2 gewend)

verder word hij niet bijzonder heet. en een HP vectra is gemaakt om er van alles in te zetten. dat zijn bedrijfs pc's en gemaakt op je eigen losse hardware en bij te zetten, daarom is hij compatibal als wat(wat dus tegen valt) maak ik denk echt dat ik in de bios was schaduw geheugen aanmoet zetten of uitzetten enzo...(want die 333Mhz vertoont de zelfde problemen als ik al het chase geheugen in de bios aanzet

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:05
Hij is er wel hoor: mijn processor is verlept

En dit is niet echt de manier om dan toch maar tegen beter weten in verder te gaan :)

Punctuality is the politeness of kings

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Misschien kun je volgende keer eens in je eigen posthistory kijken.
Eigenlijk snap ik ook niet dat je dit topic opent met een dergelijke topictitel.
Lees de slotpost van dion_b nog eens goed na ;)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 16:22

Remy

I usually get 100% accuracy

zie hierboven.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.