Ik ben van plan om een mooie nieuwe cam aan te schaffen en ik denk dat het deze wordt: de Casio Exilim EX-Z57, vanwege het compacte formaat, het grote LCD-scherm en de positieve verhalen (http://www.exilim.de/nl/exilimzoom/exz57/). Maar voordat ik zoveel geld ga uitgeven schoot me iets te binnen; er zit namelijk een accu bij de cam. En als ik op vakantie ga zou ik wel graag de accu tijdens de vakantie willen opladen anders heb je er niet zoveel aan.
Om de cam (accu) op te laden moet ie dus in t docking station staan lijkt me, maar kan ik de accu dan ook opladen als ik m in het docking station heb staan maar niet aangesloten heb aan een PC? Het lijkt me wel, vanwege de AC-adapter, maar aangezien het om een redelijk groot bedrag gaat (voor een student
) wou ik het toch even zeker weten 
Ik weet dat ik ook wel een extra accu kan kopen of een aparte oplader voor de accu, maar dat kost alleen maar weer extra geld!
Om de cam (accu) op te laden moet ie dus in t docking station staan lijkt me, maar kan ik de accu dan ook opladen als ik m in het docking station heb staan maar niet aangesloten heb aan een PC? Het lijkt me wel, vanwege de AC-adapter, maar aangezien het om een redelijk groot bedrag gaat (voor een student
Ik weet dat ik ook wel een extra accu kan kopen of een aparte oplader voor de accu, maar dat kost alleen maar weer extra geld!