HI,
Ik heb een mooie demo gevonden op internet, welke netjes werkte op mijn Ati 9700 Pro.
Nu heb ik een mooie Inspiron 9300 met een NVidia Go 6800 kaart, maar deze draait de demo niet.

Na wat debuggen kwam ik uit op de vertex shader. Hier wordt gebruikt gemaakt van if-else constructies, welke zouden moeten werken. Na dit omgezet te hebben in een aantal if instructies met extra voorwaarden werkt het nu ook op mijn laptop. Maar nu draait het weer rete traag op mijn normale PC.
Hier uit blijkt dus dat de Go 6800 een probleem heeft met deze vertex shader.
Op de volgende locatie staat een rar bestand, met de originele en de aangepaste demo.
Ik zou het erg op prijs stellen als anderen met en zonder een mobile chipset deze demo eens wilden proberen.
Ik vraag mij af of het een driver danwel een hardware probleem is.
Alvast bedankt,
ETA
De link:
http://oscar-sebastiaan-thomas.nl/opengl/Ed_GeoMorphing.rar
De GeoMorping.exe maakt gebruik van data-terrain.shader.ed
De GeoMorpingOrg.exe maakt gebruik van data-terrain.shader
Ik heb een mooie demo gevonden op internet, welke netjes werkte op mijn Ati 9700 Pro.
Nu heb ik een mooie Inspiron 9300 met een NVidia Go 6800 kaart, maar deze draait de demo niet.

Na wat debuggen kwam ik uit op de vertex shader. Hier wordt gebruikt gemaakt van if-else constructies, welke zouden moeten werken. Na dit omgezet te hebben in een aantal if instructies met extra voorwaarden werkt het nu ook op mijn laptop. Maar nu draait het weer rete traag op mijn normale PC.
Hier uit blijkt dus dat de Go 6800 een probleem heeft met deze vertex shader.
Op de volgende locatie staat een rar bestand, met de originele en de aangepaste demo.
Ik zou het erg op prijs stellen als anderen met en zonder een mobile chipset deze demo eens wilden proberen.
Ik vraag mij af of het een driver danwel een hardware probleem is.
Alvast bedankt,
ETA
De link:
http://oscar-sebastiaan-thomas.nl/opengl/Ed_GeoMorphing.rar
De GeoMorping.exe maakt gebruik van data-terrain.shader.ed
De GeoMorpingOrg.exe maakt gebruik van data-terrain.shader