Toon posts:

Inno Setup File installeren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb laatst een spel gedownload. deze was in WinZip. file ik heb het toen uitgepakt en sindsdien is het een icoontje van een computer enz. waaronder staat: Setup en dan daar onder elkaar twee keer 'inno setup'. als ik hier dubbel op klik om het te installeren, doet de computer helemaal niets. hoe kan ik dit oplossen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2005 20:14 ]

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-08 07:25
Meer info graag

Welk spel, welk OS, enzovoort enzovoort.
"Deze was in Winzip"

Als dit bestand een Winrar file is, dan heb je grote kans dat dit een .ISO was. Deze moet je mounten met Daemon Tools. Als het echt Winzip was, dan weet ik het niet. Die kan dat namelijk niet eens.

There is no replacement for displacement!

Verwijderd

Topicstarter
Harry Potter And The Goblet Of Fire is het spel. Voor de rest heb ik naar de eigenschappen gekeken maar kan er vrij weinig vinden. Bestandsversie is 3.6.0.0 verder kan ik niet helpen, ik kan er niet meer uithalen.

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Lees Het algemeen beleid #copyright nog eens door.

We kunnen je hier niet helpen met illegale spellen. Als je er problemen mee hebt, dan moet je het spel kopen, dan heb je recht op support van de uitgever van het spel.

[ Voor 48% gewijzigd door the_shadow op 29-08-2005 09:21 ]

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."