Toon posts:

2 kabels over 1 kabel

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek iets zodat je 2 kabels over 1 kabel kan laten lopen er worden toch maar 4 draden van de 8 gebruikt

Weet imand waar ik zo iets kan vinden

( ik wil niet nog een switch aan de andere switch)
ik wil alle computers op een grote switch (16 poorts)

ik had eerst 1 computer op elke kabel maar ik heb weer wat pc’s er bij dus

zo dat ik iets bij het begin en het einde van de kabel wat kan plaatsen zo dat er 2 over 1 lopen

ik wou een afbeelding plaatsen wat het is voor mij moeilijk om het in woorden uit te leggen ik hoop dat er een begrijpt wat ik bedoel

Verwijderd

Dit is makkelijk te vinden in de FAQ :)

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:05

Emiel1984

Made in NL

Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 19:10:
Ik zoek iets zodat je 2 kabels over 1 kabel kan laten lopen er worden toch maar 4 draden van de 8 gebruikt
Je geeft zelf al aan waarnaar je moet zoeken en dat het mogenlijk zou moeten zijn.
Zelf zoeken heb je denk ik nog dus niet gedaan. Succes met je zoektocht. Hier een link .

[ Voor 8% gewijzigd door Emiel1984 op 28-08-2005 19:21 ]

[LTS][MTS][HTS]

Verwijderd

Topicstarter
ik wil niks aan de kabels veranderen het moet iets zijn dat je er op aan sluit zo dat als er iets is dat wel 8 draaden gebruikt dat ik weer niks hoeft te veranderen

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Je kan kiezen voor 2 dingen:
Aan het uiteinde van de kabel 2 stekkers knijpen in plaats van 1 (2 paar per stekker)
Aan het uiteinde van de kabel een wanddoos maken met 2 aansluitingen (2 paar per aansluiting)

Ik heb het hier gedaan met de router; die wil ik niet in de meterkast hebben (wegens printer die eraan hangt). 1 kabel was voldoende om van meterkast naar de plek van de router te gaan en weer terug naar de meterkast.
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 19:20:
ik wil niks aan de kabels veranderen het moet iets zijn dat je er op aan sluit zo dat als er iets is dat wel 8 draaden gebruikt dat ik weer niks hoeft te veranderen
Ik ben bang dat je wel zelf wat moet maken.

Je zegt dat je niets aan de kabels wil veranderen. Wat zit er nu dan aan het uitende van de kabels? stekkers of wanddozen?

Indien wanddozen is het makkelijk: gewoon 2 stukjes nieuwe kabel nemen waarbij de ene kant van beide kabels voorzien is van één stekker (die gaat in de wanddozen), aan de andere kant van die nieuwe kabels knijp je 2 stekkers welke naar de gewenste apparatuur gaan.

[ Voor 46% gewijzigd door WFvN op 28-08-2005 19:24 ]

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:05

Emiel1984

Made in NL

Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 19:20:
Maak zelf wat tussenstukken, zo moeiljk is dat niet. Een tang kan je vast wel lenen als je die niet al hebt.

Die tussenstukken heb ik namelijk nog nooit gezien.

[LTS][MTS][HTS]

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Er zijn ook speciale kant-en-klare stekkers. Y-splitters. Die pakken inderdaad 4 aders per kanaal, en bundelen ze. Aan de andere kant zet je een zelfde splitter en klaar is kees. Ik heb ze vaker in m'n handen gehad, heb alleen geen idee waar je ze kan kopen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:24

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zie de FAQ, daar is alles op gebasseerd en dat kun je zo simpel en gek maken als je wilt.
Als je gewoon een bestaande kabel zonder knutselen wilt behouden, kun je er net zo goed een hub van €10,- @ marktplaats tussen mikken.

Enfin, dit is gewoon basic FAQ werk.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.