Toon posts:

Problemen met flashen bios [WinXP]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

ik zou graag de bios van m'n HP D530 SFF moederbord willen opwaarderen naar de laatste versie, omdat ik nu niet 100% tevreden ben met de prestaties van het mobo. Ik heb hiervoor de betreffende tool gedownload van HP.com die geschikt is voor mijn mobo, en bij deze tool zitten verschillende flashtooltjes om de klus te klaren (voor Windows, DOS, Bootfloppy, etc). Nou zou ik graag de makkelijke weg willen nemen en het flashtooltje voor windows gebruiken, alleen krijg ik de volgende error als ik probeer te flashen:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~fisch040/error.jpg

Ik heb alle programma's in windows afgesloten. Computer uit en aan gezet, maar steeds krijg ik deze error na 2 seconden dat het flashen begint. Weet iemand wat de oorzaak kan zijn? Alvast bedankt. _/-\o_

• Eisenhower
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-05 18:31
heb je al de boot floppy geprobeerd ?

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Je hebt de jumper doe ervoor zorgt dat je uberhaupt kunt flashen op je moederbord goed staan? :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
haha dat is een goede dit is de eerste keer dat ik m'n mobo bios flash (eens moet toch de eerste keer zijn he dus begin a.u.b. niet te mauwen dat ik het moet laten als ik niet weet wat ik doe) maar ik zal even naar die jumper speuren, alvast bedankt

edit: opgelost, het was inderdaad de jumper.. bedankt. 8)7 dit draadje kan dicht

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2005 19:02 ]