Gezocht > 32ohm headset

Pagina: 1
Acties:

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:29
Ik heb nu deze Sennheiser PMX 60 headset:

Afbeeldingslocatie: http://www.rueducommerce.fr/sonnum/images/produits/sonnum/large/SENNHEISER-PMX60.jpg

Hier ben ik uitermate tevreden over, perfekte klank voor mijn eisen.

Alleen het is een 25ohm headset, en ik heb minimaal een 32ohm headset nodig voor mijn Sony Ericsson K750i foon, anders dan gaat het interne versterktertje clippen waardoor hij felle klanken gaat weergeven, al het laag eruit haalt etc. bagger dus.

Dus ik zoek een headset met hetzelfde model als de sennheiser die ik nu heb, liefst dezelfde kwaliteit als de sennheiser, en die minimaal 32ohm of een hogere impedantie heeft.

Weet er iemand zo'n headset?

BlaBlaBla

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:22
Je wilt nog steeds een streetwear modelletje? En aan wat voor'n budget wil je hebben? Trouwens, normaal gesproken moet alleen het laag lijden aan een slechte versterker...

Streetwares met die impedantie zijn er weinig, maar ik weet wel dat Koss drivers maakt van 60 Ohm, en die worden heel veel gebruikt. Die zullen wat minder hard gaan maar wel lekker klinken. Zoek eens bij de free record shop, die hebben in ieder geval één Koss.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:29
Yes, nog steeds streetwear model, budget rond de 40 euro, maar voor dat geld wil ik kwalitief niet onder de sennheiser zitten.

Hoe klinken die koss's ?

BlaBlaBla