Een grote avi maken van 5 VOB bestanden

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• niXnut
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07-2020

niXnut

Hora ruit; hora est!

Topicstarter
Ik probeer voor een zangvereniging wat stukjes film te maken die ze op hun website kunnen laten downloaden. Ze hebben van hun laatste voorstelling een DVD laten maken en met dvddecrypter heb ik de 5 hoofdstukken naar mijn harde schijf geript. Uit die 5 hoofdstukken wil ik korte fragmenten knippen en dat dan met windows media encoder omzetten in wmv bestanden voor internet.

Ik wil voor het knip en plak werk adobe premiere gebruiken maar dat kan niet overweg met VOB bestanden. Is het mogelijk om van die 5 VOB bestanden 1 grote AVI te maken ( 5 avi's mag ook maar 1 grote is makkelijker. Hoe pak ik dit aan?

| antec sx840 | P4 1.7 | intel 850 mv | 512Mb kingston ecc | matroxG550 | adaptec29160 | atlas 10K III 18Gb | seagate barracuda IV 40Gb | plextor 40x | Iiyama17" | w2k pro | lappie: Dell inspiron 8100 | 1,2G/512/15"/48Gb/dvdcdrw/GF2go32Mb/lan/5

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-08 20:50
hoi

Met vitualdub mpeg of virtual dub mod kun je deze naar avi omschrijven, dan heb je 5 files.
Met virtualdub kun je deze aan elkaar plakken.
Indien je omschrijft naar een andere formaat verlies je kwaliteit, dus direkt naar de goede (uiteindelijke formaat) gaan.

Of een programma zoeken(www.videohelp.com) die zonder de film te wijzigen, de film naar de hd
schrijft, dan krijg je een mpg2 en een geluid file.
En dan deze bewerken.

Virtual dub daar heb je verschillende versies in:
virtual dub
virtual dub mpg
virtual dub mod

groeten peter

Verwijderd

Of AutoGardian Knot je selecteert je VIDEO_TS folder, kiest een codec en hij spuwt een avi uit