Bij het starten van een spel van Need for Speed Underground 2 loopt het beeld na ongeveer 3 seconden vast. Ik kan eventjes gas geven maar daarna looptie gewoon vast en reageert niet meer. Als ik via ctrl alt del naar het taakbeheer ga en weer terug naar NFSU2 werkt het prima verder. Dit is natuurlijk vervelend en ook niet echt de bedoeling..
Wat heb ik geprobeerd:
- Andere drivers installeren, geen effect
- Grafische instellingen aanpassen in het spel, wat blijk, het probleem komt door de instellingen "Road Reflection Detail" en "Light Glow" (de twee mooiste en ook zwaarste effecten imo).
- Videokaart op std. speeds, cpu op std. speeds..
Mijn systeem:
- EPoX 8KDA3J nForce3 250Gb
- AMD Athlon 64 2800+
- 512MB PC3200
- XFX GeForce 6800LE 128MB (nu op 8x1,8 maar kan ook op 16x1,6.. ook geen verschil(
Ik weet waaraan het ligt ik weet alleen niet hoe ik het kan oplossen. Mijn videokaart wordt stressed zo'n 56 graden ongeveer. De search leverde niets op
Hebben anderen dezelfde probleme of zijn er misschien mensen die me kunnen helpen want het is erg vervelend als je op een LAN probeert te spelen of gewoon uberhaupt probeert te spelen
Wat heb ik geprobeerd:
- Andere drivers installeren, geen effect
- Grafische instellingen aanpassen in het spel, wat blijk, het probleem komt door de instellingen "Road Reflection Detail" en "Light Glow" (de twee mooiste en ook zwaarste effecten imo).
- Videokaart op std. speeds, cpu op std. speeds..
Mijn systeem:
- EPoX 8KDA3J nForce3 250Gb
- AMD Athlon 64 2800+
- 512MB PC3200
- XFX GeForce 6800LE 128MB (nu op 8x1,8 maar kan ook op 16x1,6.. ook geen verschil(
Ik weet waaraan het ligt ik weet alleen niet hoe ik het kan oplossen. Mijn videokaart wordt stressed zo'n 56 graden ongeveer. De search leverde niets op
Hebben anderen dezelfde probleme of zijn er misschien mensen die me kunnen helpen want het is erg vervelend als je op een LAN probeert te spelen of gewoon uberhaupt probeert te spelen
[ Voor 9% gewijzigd door Mafkees op 28-08-2005 15:18 ]