Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Gebruikeraccount met zeer beperkte rechten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij uitleggen of het mogelijk is om onder XP een gebruikersaccount aan te maken die zeer beperkte rechten heeft waardoor die dus alleen bepaalde programma's kan uitvoeren?
Ik ben zelf al wezen zoeken in XP maar kan verder geen opties vinden die het uitvoeren van bepaalde app's blokkeert, of als iemand een programma weet wat dit doet is het ook goed.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Guest account met eventuele extra policies? :)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben eerlijk gezegd niet zo'n held wat betreft het instellen van policies, ik zat eigenlijk meer te denken aan een programma zoals Enforcer 6.2 maar deze valt voor mij af aangezien dit een demo is, en ik een freeware programma wil hebben aangezien het de bedoeling is om meerdere pc's in een Grote muziek winkel te gaan beveiligen

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:33
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 14:57:
Kan iemand mij uitleggen of het mogelijk is om onder XP een gebruikersaccount aan te maken die zeer beperkte rechten heeft waardoor die dus alleen bepaalde programma's kan uitvoeren?
Ik ben zelf al wezen zoeken in XP maar kan verder geen opties vinden die het uitvoeren van bepaalde app's blokkeert, of als iemand een programma weet wat dit doet is het ook goed.
Als je bepaalde dingen zoals verschillende aps wilt blokkeren kun je het beste gebruik maken van een of ander beveiligingsprogrammatje, zelf gebruik ik 1st security agent, werkt echt perfect!
In XP kun je wel bepaalde dingen beveiligen, maar volgens mij nooit zo precies als met zo'n progje

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Verwijderd

Topicstarter
@EJVL : 1st Security Agent werkt idd goed genoeg, thnx voor de naam