mobiel bellen binnen canada

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21773

Topicstarter
Ga binnenkort 3 weken naar canada een fly drive doen. Heb daar echter nog bijna geen overnachtingen geboekt dus ik zal regelmatig moeten telefoneren binnen Canada. Ik zat me af te vragen hoe ik dat het goedkoopste kan doen. Ik heb een triband toestel met een vodafone abo.

Heb echter gekeken op de site van vodafone en kwam tot de verbijsterende conclusie dat het goedkoper is om naar nederland te bellen (eur 1,30) met mijn mobiel dan binnen canada (eur 1,90). Ze scharen canada zelf namelijk onder de rest van europa 8)7 . Kun je in Canada misschien ook gewoon een losse prepaid sim kopen van een lokale provider??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik bedoelde natuurlijk " de rest van de wereld"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Ja ik ben in maart in canada geweest, je kan daar gewoon een simkaart kopen met beltegoed.
Hoe meer beltegoed, hoe goedkoper je kan bellen.

Het beltegoed is wel maar een max aantal dagen bruikbaar, daarna vervalt het.
Als je altijd een computer en internet bij de hand hebt, dan moet je viopbuster.com eens proberen.

Als je het gebruikt met een usb telefoon bijv. tiptel 115 te koop voor 30 euro bij mycom, kan je gratis naar mobiele en vaste nummers in canada, de vs en zelfs nederland bellen.

Voor meer info over voipbuster:

[rml]Gratis bellen met VoipBuster [ deel 2][/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:11

Cybje

First Post!

Lijkt mij geen probleem? Kijk anders gewoon eens op sites van mobiele aanbieders in Canada:

http://www.telusmobility.com/
http://www.rogers.ca/

Wat ruist er door het struikgewas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Anoniem: 21773 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 14:51:
ik bedoelde natuurlijk " de rest van de wereld"
Daar is de EDIT knop rechtsboven je post voor bedoelt.....

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Coach4All schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 14:58:
[...]

Daar is de EDIT knop rechtsboven je post voor bedoelt.....
om de een of andere waarschijnlijk "technische reden" staat deze er bij dus niet. Anders had ik daar wel gebruik van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Anoniem: 21773 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 15:01:
[...]
om de een of andere waarschijnlijk "technische reden" staat deze er bij dus niet. Anders had ik daar wel gebruik van gemaakt
Da's eerst inloggen voordat je gaat posten ipv elke keer naam en ww opgeven na het kiezen van "posten"....

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Het schijnt dat in Canada nog wel eens een telefooncel in het wild voorkomt.

Koop een calling card bij een bezine tankstation, dan geen gedoe met muntje alleen veel cijfertjes tikken.....

plain old telephone service is low tech en je zult even 3 weken af moeten zien maar waarschijnlijk het goedkoopst / gemakkelijkst

En voor dat je een prepaid sim card koopt, wat is de dekking van het GSM 1900 netwerk in Canada en hoe goed zal de ontvangst zijn?

Rogers heeft wel aardige dekking
the Rogers Wireless™ GSM/GPRS network coast-to-coast, Canada's largest wireless integrated voice and data network, reaching 93% of where people live in Canada.
Gevonden bij fido

[ Voor 69% gewijzigd door jeanj op 28-08-2005 18:19 ]

Everything is better with Bluetooth

Pagina: 1