Ik heb hier een Gigabyte 8i945mf moederbord. Ik heb de frontaansluiting aangesloten en tot mijn verbazing doet het geluid het perfect maar mijn microfoon doet het niet. Nou prima ik sluit er eentje achterop aan en die doet het wel. Nou ik weet van Gigabyte dat je dus een 9.1 setje kan maken met de frontaansluiting erbij dus dat gaat allemaal goed. Maar ik heb dus even een I-Panel gepakt van Asus met vaste aansluiting van de microfoon. Die doet het ook niet. Ik heb er een 2e microfoon bij gepakt want misschien moet de achterkant geactiveerd worden maar werkt ook niet.
Ik heb drivers van MSI en Asus nog gebruikt maar wil ook niet helpen. Ik heb alles volgens de front aansluiting aangesloten. Maar ik zie bij bij de MSN configurator niets qua microfoon binnen komen via de voorkant maar wel via de achterkant. Ik heb verschillende microfoons geprobeerd en verschillende front aansluitingen maar het blijft zo dood als een pier. Ik heb keurig bij de front de 1 en 2 en 3 aangesloten en dat gaat prima maar geen geluid.
Ik heb drivers van MSI en Asus nog gebruikt maar wil ook niet helpen. Ik heb alles volgens de front aansluiting aangesloten. Maar ik zie bij bij de MSN configurator niets qua microfoon binnen komen via de voorkant maar wel via de achterkant. Ik heb verschillende microfoons geprobeerd en verschillende front aansluitingen maar het blijft zo dood als een pier. Ik heb keurig bij de front de 1 en 2 en 3 aangesloten en dat gaat prima maar geen geluid.
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!