Toon posts:

pas op met cd/dvd mappen kopen op beurs

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tot nu toe had ik geen problemen met de kwaliteit maar pas op de interexpo in d'bosch 400schijfjes map gekocht waarbij thuis het de plastic hoesjes waar je de schijfjes achter moet steken lijken te zijn gemaakt van van dat utlra dunne plasticfolie dat net onflexibel genoeg is om te scheuren bij de geringste krachten ideaal gecombineerd met dat de bovenopening slechts gepreperforeerd is en je het zelf moet openscheuren. Bovendien is het plastic zo slap dat de schijfjes er gemakkelijk uitrollen bij een verkeerde beweging.
Kom je de lieve mensen die dit verkopen op de beurs tegen, doe ze dan de groeten van me en feliciteer ze met de inventieve manier waarmee ze op de kosten hebben bespaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Maar vind je dan dat als je 10 euro betaald voor een map waar 400 schijfjes inkunnen (want rond die prijs ligt het, gisteren teovallig ook nog 1 van gekocht) je caselogic kwaliteit mag verwachten terwijl zo'n map makkelijk 40 euro kost?

Imho is dit weer typisch iets van met een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Je betaalt nu eenmaal voor kwaliteit, doe je dat niet dan kun je er vanuit gaan dat de spullen die je hebt kwalitatief wat minder zijn, maar om daar nu de verkopers de schuld van te geven vind ik niet echt netjes. Ik denk dat je beter bij jezelf te rade kunt gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had dus al gezegd dat ik eerder geen problemen had gehad. Daarmee bedoelde ik voor alle duidelijkheid vergelijkbare produkten voor vergelijkbare prijzen.
In zoverre kan ik bij mezelf te rade gaan dat ik bij iedere aanschaf een analyse zou moeten maken op welke manieren ik verneukt kan worden en of dat nu ook het geval is. Ik ben soms een beetje lui maar wil langs deze weg anderen behoeden voor dezelfde fout.
Op dit soort beurzen zijn talloze stands met dit soort mappen voor vergelijkbare prijs en de meeste zijn van prima kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

'Pas op' of 'waarschuwing' topics zijn meestal gebaseerd op sample sizes van 1 (de ervaring van een enkele persoon) en hebben derhalve totaal geen statistische relevantie. Zo ook deze keer helaas :/

Nog los daarvan, als je niet aangeeft exact welke map je bij exact welke verkoper en exact wanneer de beurs was, kunnen anderen toch niets met deze info...

Evenals Terw_Dan heb ik goedkope mappen gekocht op beurzen. Ze voldoen aan wat je voor die prijs kunt verwachten - je kunt er CDs in opbergen en vervoeren, mits je voorzichtig bent. Meer dan dat kun je voor een dergeljke bedrag niet verwachten.

Beste manier voor jezelf en anderen om te behoeden voor dit soort 'miskoop' is simpel:

Probeer nooit voor een dubbeltje op de eerste rij te staan :z

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.