Toon posts:

Bestand "weg" - snel hulp gevraagd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laat ik eerst even beginnen met te zeggen dat ik hoop dat dit de goede plek is voor mijn vraag. Ik werd net wakker gemaakt door mijn moeder die in paniek was. Ze werkt voor de krant en was bezig met een stuk en dat was nou weg.
Ik weet niet hoe ze het heeft gedaan, maar het bestand waar ze aan werkte is nou leeg. Ze weet nog wel dat ze toestemming heeft gegeven om "iets" over "iets" te hebben opgeslagen. Nou voelen jullie hem al aankomen. Hebben jullie een idee hoe ik de tekst terug kan krijgen? Ze heeft dus echt het lege bestand opgeslagen...
Het stuk moet snel de deur uit en ik heb haar al verteld dat ze het beste alvast opnieuw kan beginnen, maar ik wilde het toch even bij Tweakers vragen. Alvast bedankt!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2005 12:53 . Reden: typo's ]

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-04 19:14
Autoherstel bestand? Maar ik denk dat je daar alweer te laat mee bent. Dat dat ook al is overschreven.

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-07 01:41
soms staat er in de map nog een bestand met de zelfde bestandsnaam dat begint met ~ en onzichtbaar is normaal. (dus fff hide invisable files afzetten)
dit is het tijdelijke bestand dat word gebruikt om verandereing die je typed direct ergens neer te zetten om de zoveel seconde. een sort temp bestand dus.

ik geef het niet veel kans maar het kan zijn dat daar nog wat in staat.
zolang je word nog niet hebt afgesloten is er nog een kans dat hij het niet heeft weggehaald.

[ Voor 45% gewijzigd door Countess op 28-08-2005 12:57 ]

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Als er al over over geschreven is onder dezelfde bestandsnaam is de kans dat er iets terug te halen klein..klein maar...het valt te proberen.

There is no place like ::1

• Plopeye
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-03 07:25
geef me even je mail adres dan krijg je van mij een linkje met een progje om de schijf te scannen op verwijderde bestanden ook al zijn ze overschreven dan heb je nog de mogelijkheid om dit bestand terug te halen...

Unix is user friendly, it's only selective about his friends.....

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:42

Just_I

What did you just say?

Is er geen tijdelijk backup bestand aangemaakt? Ik weet niet of dit überhaubt kan ofzow, maar ik weet dat sommige programma's zoiets hebben ingebouwd.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Verwijderd

Topicstarter
Plopeye schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 12:56:
geef me even je mail adres dan krijg je van mij een linkje met een progje om de schijf te scannen op verwijderde bestanden ook al zijn ze overschreven dan heb je nog de mogelijkheid om dit bestand terug te halen...
Dit is niet nodig, maar wel bedankt. Mijn moeder is nou snel verder aan het werk. Bedankt voor jullie snelle reacties mijn vermoedes bevestigden. Ik moet van haar vertellen dat ze haar verlies manhaftig draag en dat ze zich een verschrikkelijke digibeet voelt :).

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 13:05:
[...]

Dit is niet nodig, maar wel bedankt. Mijn moeder is nou snel verder aan het werk. Bedankt voor jullie snelle reacties mijn vermoedes bevestigden. Ik moet van haar vertellen dat ze haar verlies manhaftig draag en dat ze zich een verschrikkelijke digibeet voelt :).
Ah de belangrijkheid van backups ;-), altijd je werk saven elke 15 minuten..etc etc :-)

Dat soort dingen leer je pas als het mis gaat!

There is no place like ::1

Pagina: 1