Sjaak Fat Aars is TE irritant?

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-02 15:40
Spijtig is het feit dat ik over een andere user moet klagen maar dit is ook wel een extreem geval.

Sjaak Fat Aars heeft er ten eerste weer een kloon bij gemaakt.
http://gathering.tweakers.net/profile?id=16622

Hoeveel kan deze puber maken hier?
Kerel heeft al minstens 5 keer een kloon aan gemaakt en minstens 200 keer een slotje op z'n topic gehad.
Hij irriteert meerdere mensen hier maar hij mag er eindeloos mee doorgaan.
Bovendien komt er imho nooit een zinnig antwoord uit dit figuur.

When does the hurting stop?!

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

* Jordi says: weg met die troep!

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

verkeerde forum?
SU <<< hoord dit hier niet thuis?

Verwijderd

Nee dit is perfect forum, op dit topic moeten we reageren. En ik vind dat klonen echt irritant jah

• Nasty Nate
Op maandag 15 januari 2001 14:58 schreef Mo-Bees het volgende:
verkeerde forum?
SU <<< hoord dit hier niet thuis?
Nee imho hoort dit daar niet thuis want dit is een vraag specifiek aan de adjes wat ik hier beter vind staan.
Ben gewoon benieuwd hoe zij er over denken en eigenlijk hoe de rest van GOT hier over denkt.

Verwijderd

Hum, maar ik denk dat het moeilijk word om dit soort users te bannen, omdat het om een dynamisch IP-adres gaat, en namen te over om te verzinnen denk ik zo.

Ze zouden moet opgroeien en zich normaal gedragen dan is het probleem verholpen!

Verwijderd

zijn julie dom ik ben gebanned en ik heb een nieuw acount aangemaakt eikeltje ! |:(

Verwijderd

Op maandag 15 januari 2001 15:01 schreef D.Kasemier het volgende:
Nee dit is perfect forum, op dit topic moeten we reageren. En ik vind dat klonen echt irritant jah
Ehm... ben je zelf ook geen kloon? houdt dat in dat jezelf ook weer gebanned wilt worden?
Ik weet niet hoor, maar zo komt dat een beetje op me over:?

Verwijderd

btw why ben ik eigenlijk gebanned

• Nasty Nate
Op maandag 15 januari 2001 15:05 schreef F-A-S het volgende:
zijn julie dom ik ben gebanned en ik heb een nieuw acount aangemaakt eikeltje ! |:(
Okay was me even ontgaan.
finally!!!

Maar goed..zoals iedereen kan zien helpt zoiets dus echt nix!

Een dag later is hij terug en doet weer lekker irritant.

Sjaak..please!..grow up!

Verwijderd

Op maandag 15 januari 2001 15:10 schreef Nasty.Nate het volgende:

[..]
Okay was me even ontgaan.
finally!!!

Maar goed..zoals iedereen kan zien helpt zoiets dus echt nix!

Een dag later is hij terug en doet weer lekker irritant.

Sjaak..please!..grow up!
argh ik heb zin om te schelden ! argh ik zeg niks word ik zo weer gebanned

Verwijderd

Is niet nodig om hier een topic voor te openen of wel? Of ben je nu trots op jezelf dat je 'ontdekt' hebt dat sjakie weer terug is?

Sjaak is gebanned ja, waarschijnlijk omdat het voor de modjes de bekende druppel was.

Dat hij nu terug is, mag geen reden zijn om hem bij voorbaat al weer te veroordelen.

Geef hem eerst de kans, als hij weer in die mate begint met klooien, dan ruimen de adjes en de modjes dat wel op.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Hij is weer gebanned, hem nog een kans geven? Kom op joh, een ban doen we niet voor niets. Hij was al 2 keer eerder gebanned, en hij heeft totaal niets zinnigs te zeggen hier.

Verwijderd

Op maandag 15 januari 2001 15:09 schreef F-A-S het volgende:
btw why ben ik eigenlijk gebanned
Ehm... vanwege gisteren?
je had misschien al 2 waarschuwingen van floris gehad in het verleden en een 3e van mij gisteren voor het ophalen van oude topics?
Volgens mij had je me zelf nog gezegd dat je al 2 van floris had gehad, als je dat niet had gezegd had je waarschijnlijk geen ban gehad?
Ik weet niet hoor maar ik gok maar wat :)
(Volgens mij hebben we hier gisteren al uitgebreid over ge-icq-ed)

Als er een andere reden was, moet degene het maar melden die je gebanned heeft...

Verwijderd

Op maandag 15 januari 2001 15:17 schreef Tom het volgende:
Hij is weer gebanned, hem nog een kans geven? Kom op joh, een ban doen we niet voor niets. Hij was al 2 keer eerder gebanned, en hij heeft totaal niets zinnigs te zeggen hier.
dat hij al 2x eerder gebanned is, wist ik niet.

Maar het gezeur van andere users, om slotjes, bannen enz. begint me meer dan mateloos de keel uit te hangen.

• Nasty Nate
Op maandag 15 januari 2001 15:13 schreef MV het volgende:
Is niet nodig om hier een topic voor te openen of wel? Of ben je nu trots op jezelf dat je 'ontdekt' hebt dat sjakie weer terug is?

Sjaak is gebanned ja, waarschijnlijk omdat het voor de modjes de bekende druppel was.

Dat hij nu terug is, mag geen reden zijn om hem bij voorbaat al weer te veroordelen.

Geef hem eerst de kans, als hij weer in die mate begint met klooien, dan ruimen de adjes en de modjes dat wel op.
Zo mod-wannabe heb jij je preek weer klaar ja?

Als je nou eens goed leest dat kom je er achter dat ik bij het openen van het topic niet wist dat hij gebanned was en dus dacht dat er weer is een kloon bij was.
Ja ik vond het topicwaardig omdat ik gek word van die simpele ziel die imho iets te irritant is.

Dus voordat je weer is zo prekerig reageert raad ik je aan om eerst goed te lezen.

Ik heb het niet over de "nieuwe" sjaak maar over de oude en het feit dat ik dacht dat er weer is een kloon was.

duidelijk nu?

Verwijderd

Op maandag 15 januari 2001 15:20 schreef Nasty.Nate het volgende:

[..]
Zo mod-wannabe heb jij je preek weer klaar ja?

Als je nou eens goed leest dat kom je er achter dat ik bij het openen van het topic niet wist dat hij gebanned was en dus dacht dat er weer is een kloon bij was.
Ja ik vond het topicwaardig omdat ik gek word van die simpele ziel die imho iets te irritant is.

Dus voordat je weer is zo prekerig reageert raad ik je aan om eerst goed te lezen.

Ik heb het niet over de "nieuwe" sjaak maar over de oude en het feit dat ik dacht dat er weer is een kloon was.

duidelijk nu?
ok, sorry, maar eh, mod wannabe?

Verwijderd

rustig rustig, zijn we eindelijk weer een beetje op weg om het gezellig te krijgen op GoT, word er gelijk weer een beetje oververhit gepost.

zegt het nou eens op een rustige manier, dat scheelt de helft.

Verwijderd

Op maandag 15 januari 2001 15:33 schreef Mo-Bees het volgende:
rustig rustig, zijn we eindelijk weer een beetje op weg om het gezellig te krijgen op GoT, word er gelijk weer een beetje oververhit gepost.

zegt het nou eens op een rustige manier, dat scheelt de helft.
was ook zeker niet de bedoeling om uit te halen ofzo :)

• Nasty Nate
Op maandag 15 januari 2001 15:32 schreef MV het volgende:

[..]
ok, sorry, maar eh, mod wannabe?
hmmkay die neem ik terug dan.
Iets rustiger had ik ook wel kunnen reageren ja maar ben nogal snel opgefokt enzo.

Maar jij zegt sorrie dus zeg ik dat ook.

Verwijderd

[eerste post]
dat geloof ik gelijk, maar niet iedereen denkt er zo over wat ik jammer vindt!
[/eerste post]

tweede post :

kijk zo gaat het toch ook ;)

Verwijderd

Op maandag 15 januari 2001 15:36 schreef Nasty.Nate het volgende:

[..]
hmmkay die neem ik terug dan.
Iets rustiger had ik ook wel kunnen reageren ja maar ben nogal snel opgefokt enzo.

Maar jij zegt sorrie dus zeg ik dat ook.
:)

Verwijderd

Wat mij veel meer irriteert is dat sommigen bij de GoT-kroeg gewoon elkaar een oor lopen aan te naaien. Ik kan altijd om de replies van Sjaak-Fat-Aars lachen. Nu dus F.A.S.
en ik weet ook dat velen zijn altijd vrolijke reacties op prijs stellen.

• Nasty Nate
Op maandag 15 januari 2001 15:52 schreef RobtH het volgende:
Wat mij veel meer irriteert is dat sommigen bij de GoT-kroeg gewoon elkaar een oor lopen aan te naaien. Ik kan altijd om de replies van Sjaak-Fat-Aars lachen. Nu dus F.A.S.
en ik weet ook dat velen zijn altijd vrolijke reacties op prijs stellen.
Ik neem niet aan dat je mij daarmee bedoelt want ik "naai" niemand een oor aan.

Ik geef alleen mijn mening en dat doe jij ook.
Er zullen vast wel mensen zijn die Sjaak wel appricieren (jij dus) maar meer die dat niet doen.

Verwijderd

Ik vond hem soms aardig irritant. Niet altijd, maar wel vaak. Soms kon ik wel om hem lachen maar soms kon ik hem ook wel een trap in zijn kloten geven.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Als het nou een twijfelgeval was (wel/niet bannen) dan is deze discussie zinvol, maar volgens mij heeft ie toch echt teveel waarschuwingen en slotjes gehad. Jammer voor hem, maar hij is gebanned... deze discussie heeft vrij weinig zin.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.