[exchange 2003] reply adres veranderen

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• zoeperman
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-01 15:53
ik heb hier thuis sbs 2003 NL draaien met exchange daar op geinstaleerd. Nu gebruik ik die pop3 connector om mijn @home mail te poppen. Dit werkt opzich prima alleen is er bij de uitgaande email een probleem. De mail krijgt als reply adres: zoeperman@blabla.local ipv een @home.nl adres. verander ik het email adres van de gebruiker in een @Home adres dan werkt het hele email gebeuren niet meer. Nu lijkt mij er wel een optie in exchange te zitten die dat reply adres kan veranderen. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat verander / waar? Of als ik andere dingen moet gaan doen?

• Kabouterplop01
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-02 10:45

Kabouterplop01

chown -R me base:all

Niet echt PNS, maargoed

kijk in je Outlook, in een nieuw geopend bericht... daat staat een button "Accounts" ;)

• SierdW
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-09-2025
Zelf heb ik het veranderd in het Active Directory Users en Computers menu.

Ga naar de betreffende user, dan naar email addresses. Vervolgens klik je op New > SMTP Address. Daar vul je je @home adres in. Dan is hij in het overzicht gekomen en zet je je @home adres als primairy. Dan zou het moeten werken (bij mij wel dus)

Verwijderd

Dit heeft inderdaad niets met PNS te maken. Ik zie ook totaal niets van vooronderzoek of eigen initiatief. Dit is gemakkelijk zelf te vinden.

Dit topic is gesloten.