Klacht over een moderator

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:56

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Topicstarter
Beste mede-Tweakers,

proberende mijn "zone of proximal development" te pushen (laat -NMe- alias Jeroen van den Broek maar een leerpsychologisch boek kopen en voor straf hier in een topic uitleggen wat dat is) ten einde een hobbysisten groep te pro deo verder te helpen met hun hobby startte ik in PW goedsmoeds een topic over de techniek van het parsen van een website met behulp van php en xml.
Ik gaf daarbij keurig aan in de topictitel waarover het ging, wat ik zelf al in Delphi voor elkaar gekregen had met betrekking tot de content en dat ik gezin had dat op GoT de turbotracker was tegen gekomen, etc.

Gelukkig mwas er een vriendelijke mede-Tweaker die adequaat en snel reageerde en nog net eventjes de tijd had om zijn ervarigen incl een paa rgoede links met mij te delen, voor dat onze NMe onder het maken van de opmerking "koop maar een boek, PW is geen google vervanging" het slot erop gooide.
Geen tijd meer op Rowanov te bedanken (ik doe ook nog wel eens wat anders dan de hele tijd computeren), geen extra discussie over dit onderwerp, geen verhoging van het algemene niveau op GoT, niemand wiens zone of proximal development een stukje opgeschoven kon worden door dit topic etc. etc.

Dat was niet alles. Ik keek maar eens ff naar het profiel en de posthistorie van onze aardige moderator. Wel, ik schrok er van. Hij is ten eerste een nog nauwelijks lid van GoT en maakt nu al de dienst uit. Daarnaast loopt ie vooral te zeuren zonder dat ie constructieve reacties doet. Hij is betweterig en draagt in mijn ogen niet bij aan het GoT-idee van de vorige eeuw.
Nu ken ik persoonlijk GoT al sinds het begin van mijn HTS Informatica tijd (1997) en vrees ik dat door dergelijke moderators het begin van het einde nabij is.
Wellicht heeft u als lezer het inkoopactieverhaal gevolgd: een supergoedlopende website die op het punt van instorten staat door een conflict tussen moderators en de initiatiefnemer: m.a.w. zo kan het maar zo vergaan met een dergelijke website.

Genoeg geklaagd, er zijn ook genoeg positieve dingen over GoT te zeggen en ik kom er voor de rest graag (hoewel met name op de FP), mede-Tweakers doe iig wat tegen zulke moderators en hou deze moderator in de gaten, meld zijn onrecht meteen in Lieve Adjes...

Cogito Ergo Credo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Tja, ondanks dat je het allemaal leuk verwoordt, lijkt me dat Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! hier nog steeds van toepassing is. Dat zou je toch moeten weten als je hier al zo lang meedraait ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Dude: je flamet. Dat is het enige wat ik erover kan zeggen. Je bent boos en je moet gewoon even een paar keer diep ademhalen ;) Ow: en zoals altijd: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Daarnaast: GoT is veranderd. Het is niet meer zoals vroegah. Ik heb gezien wat vroegah het niveau was en dat was meestal heeeel laag :P Er wordt nu op zijn minst wat inzet gevraagd en een tutorial is echt makkelijk te vinden. Het zou me niet verbazen dat het gewoon in de FAQ staat of in een topic.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik keek even naar jouw posthistory, en daar schrok ik veel meer van. Je kunt het proberen te verstoppen achter je taalgebruik, maar je bent nu eenmaal een beetje de profiteur aan het uithangen. Veel vragen, weinig anderen helpen, en nu ga jij een beetje eisen lopen stellen? Naast dat boek, raad ik je aan om ook eens een spiegel te kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:56

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Topicstarter
ik heb overigens wel ff de moderator gemaild over topic dicht :)

Cogito Ergo Credo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Mooi :)

kun je het eerst even proberen om het met hem onderling af te handelen.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.