Toon posts:

Games willen niet instaleren

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1064923 Dit is deel1
:(
Ga gewoon lekker verder.
Ik vroeg om de link voor de driver, want er zijn er nogal wat, en als ik de verkeerde neem, ben ik bang dat het niet goed gaat aflopen met me pc (hij is niet van mij).
Ik ben nu de driver aan het installen, heb directX9.0 geïnstalleerd (stond er al op, maarja).
Maar volgensmij slaat het nergens op, dat ik een videokaartdriver nodig heb, om een game te instaleren 8)7 , maar hij staat er nu wel op :*)

Spijt me dat ik zo vervelend ben, maar ik ben dus echt niet goed in dit soort dingen (vandaar dat ik hier ben)
En waarom wordt me topic gesloten als ik 1 dingetje fout doe? Zeg het gewoon en ik zal erop letten. _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2005 11:56 ]

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 22:30

Zerora

Ik Henk 'm!

uhhh, :?
Wat wil je nou precies?
Ik kan het niet opmaken uit de ts, want die is een beetje onduidelijk.
Je ts is tevens niet volgens de richtlijnen van GoT.
Om te beginnnen kijk eens hier

En wanneer je er niet mee eens bent dat je topic is gesloten, moet je ff contact opnemen met de mod die hem voor je heeft dichtgegooid. ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Zerora op 28-08-2005 11:57 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan dat dan?
Ben net nieuw, dus weet niet alles ;)

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! :)

En een link naar drivers vragen is eigenlijk not done: het is een kwestie van zelf even zoeken op google naar de fabrikant en de drivers of even naar de site van de fabrikant te gaan :)

Daarnaast zou ik je aanraden, mocht je weer een nieuw topic openen na overleg met de mod die je vorige topic sloot: geef zoveel mogelijk complete informatie. Zo kan ik namelijk niet teruglezen wat voor videokaart je hebt, wat voor processor, geheugen enz.

Wij moeten het namelijk doen met de informatie die jij ons geeft. Dus als het niet compleet is, kan het probleem wel ergens anders liggen en is het heel erg glazen bol kijken :P Vergelijk het maar met een telefoongesprek: iemand probeert te beschrijven wat hij ziet, maar moet dat alleen maar doen met spraak. Als jij het voorwerp dan niet kent en alles moet beschreven worden, maar niet alles wordt beschreven, dan wordt het lastig gokken. Op een forum is nog lastiger: daar heb je geen spraak, maar alleen maar text :)

[ Voor 67% gewijzigd door Motrax op 28-08-2005 12:01 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben ook naar nVidia gegaan, maar daar hebben ze 10tallen drives voor je liggen. Beetje onhandig als je niet weet welke je moet hebben (al heb ik toch de goede gevonden)

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Je hebt nog steeds niet gedaan wat Blaataap zei in vorige topic:
----------------------------------------------------------------------------------------------
Anders ben ik uren bezig :(
Wij zijn nu uren bezig met gokken wat jouw probleem is, als je niet eens een simpel programma wilt starten houdt het voor ons ook op, het is jouw probleem, dus jij moet er tijd in steken.
Ik wil je dan ook verzoeken in het vervolg wat meer zelf te doen voor je een topic opent, en met de tips die je in een topic krijgt, het is hier geen helpdesk.
En in plaats van 2 of 3 posts van 1 regel onderelkaar te maken kun je ook de editknop gebruiken om iets toe te voegen aan reeds gemaakte posts.

----------------------------------------------------------------------------------------------

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Topicstarter
Kan een mod ook topics deleten?
Dan mogen ze beide weg, en maak ik een zo goed mogelijke, nieuwe topic. (Dat ga ik nu doen)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 11:59:
Ik ben ook naar nVidia gegaan, maar daar hebben ze 10tallen drives voor je liggen. Beetje onhandig als je niet weet welke je moet hebben (al heb ik toch de goede gevonden)
hoezo, er staat toch precies bij wat je met welke driver kunt?

maar goed, wat is nu precies het probleem dat je hebt. Dat is namelijk wel handig te vermelden wil je dat we je verder kunnen helpen :)

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil ie dan?
Een simpel programmaatje? Wat dan?

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Als je nu eens duidelijk je probleem uitlegt. ipv constant nieuwe topics aanmaken.
Dan kunnen we je helpen. Leg alles stap voor stap uit. Hoe de situatie is enz enz.
Zo kunnen we er niks mee doen.

Verwijderd

Topicstarter
Okeej.
Dan kan deze dicht, want anders is het zo raar als ik me begin post verander, en alle reacties staan er nog.

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Okee, maar neem alsjeblieft wel de tips van mij en anderen ter harte, wat betreft topicstart, en duidelijkheid van je probleem en uitleg van wat je al geprobeerd hebt. We doen het niet om je te pesten, maar we kunnen er weinig mee op deze manier :)

[ Voor 20% gewijzigd door blaataaps op 28-08-2005 12:06 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.