[DScaler] ffdshow filter

Pagina: 1
Acties:

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 11:42
Ik gebruik DScaler om via mijn SAA7134-kaartje tv te kunnen kijken. Werkt allemaal perfect, alhoewel even lastig om aan de praat te krijgen.

Nu heb ik sinds kort ffdshow geinstalleerd (build van 20050822) en zou ik ffdshow moeten kunnen gebruiken om in DScaler het beeld nog eens extra te kunnen filteren. Alleen, hoe???

Er zijn ongeveer 150 instellingen, die ik deels snap door het ffdshow-configuratie programma (zover je dingen kan snappen zonder documentatie), maar wat ik eigenlijk ook instel, het beeld in DScaler verandert niet en ook kijken naar mijn processor-belasting, veranderd er eigenlijk niks. Documentatie kan ik nergens te vinden en ook op de DScaler forums is het een vraag zonder antwoord.

Iemand een paar hints, tips, guides of tutorials hiervoor? (dus om vanuit DScaler ffdshow als filter te gebruiken: Een Google op DScaler + ffdshow levert talloze hits, maar allemaal om vanuit ANDERE tv-programma's DScaler en ffdshow te gebruiken).

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Volgens mij is het net andersom, en kun je de DScaler filters gebruiken in ffdshow zodat je divx/xvid filmpjes er nog wat beter uitzien

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 11:42
Nvidiot schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 11:50:
Volgens mij is het net andersom, en kun je de DScaler filters gebruiken in ffdshow zodat je divx/xvid filmpjes er nog wat beter uitzien
Het kan beide kanten op, anders lijkt me vraag nogal overbodig.

[ Voor 17% gewijzigd door Klaus_1250 op 28-08-2005 12:15 ]