[XP] Probleem met Task Manager - menu + tabbladen ontbreken*

Pagina: 1
Acties:

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Topicstarter
Ik heb sinds enkele dagen een probleem met mijn task manager. Als ik op Ctrl-Alt-Del druk krijg ik alleen nog maar de lopende processen te zien. De verschillende tab-bladen aan de bovenkant zijn verdwenen alsook het originele window om de task manager heen (het kruisje en de knoppen om het venster groter/kleiner te maken). Ik weet niet meer precies hoe het gekomen is, maar misschien dat ik een bepaalde knoppen-combinatie heb ingedrukt terwijl het venster open stond? Als iemand een oplossing weet, hoor ik het graag.

Alvast bedankt

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

In de 'normale' view kun je dubbelklikken op het gebied naast de tabs. Dit zorgt ervoor dat de weergave aangepast wordt zoals jij deze nu hebt. Even dubbelklikken op de omringende grijze rand van de 'nieuwe' view hersteld dit...

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Afbeeldingslocatie: http://img231.imageshack.us/img231/5407/taskm2lm.png
Dit dus?

Dubbelklikken op de rand is de truuk :)

edit:
Question Mark was me voor :P maar ik heb een plaatje :*)

[ Voor 26% gewijzigd door Motrax op 28-08-2005 11:34 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kijk even in de altijd mooie en fijne Windows Operating Systems FAQ - hierin staat je probleem beschreven :)
Ik mis in je topic dan ook enigszins wat je zelf al geprobeerd en zelf al gedaan hebt, zou je dit voortaan kunnen vermelden in je topicstarts? :)